Soberano Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hellu jeg sitter her å forbreder meg til munlig, også er jeg plutselig usikker på valget av selvvalgt tema + problemstilling.. Noen som veit om noe som ikke er alt for vanskelig å gå i litt i dybden i + en passende problemstilling? hadde vært til stor hjelp og evig taknemlig med noen forslag hvertfall Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Selvvalgt tema+problemstilling? skal man ha det? Jeg trodde det var tekstutdrag+ særemne eksamen var basert på. Eller har du fått en forberedelsesdel? Lenke til kommentar
Soberano Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Selvvalgt tema+problemstilling? skal man ha det? Jeg trodde det var tekstutdrag+ særemne eksamen var basert på. Eller har du fått en forberedelsesdel? Vår skole er litt for seg selv når det gjelder alt.. =P eksamen også.. udir tester alt på skolen vår før de bruker det evt. i resten av landet.. muntlig eksamen vår er på følgene måte 10min presentasjon av eget emne 10min diskusjon rundt språk historie 10min diskusjon rundt littratur historie de to siste får vi 30min på å forbrede oss på 2 spørsmål/emner vi skal svare på.. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ok, så hva er du mest interessert i? Eller minst uinteressert i:p Lenke til kommentar
Soberano Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Ok, så hva er du mest interessert i? Eller minst uinteressert i:p har alt funnet ut problemstilling hvordan kan et så lite land ha så mange forskjellige dialekter? Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ok, du mener på tross av at det er lite? Eller "hvordan har dialektene i norge blitt skapt?" Vær forsiktig, of svar på problemstillingen Lenke til kommentar
kew22 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 muntlig eksamen vår er på følgene måte 10min presentasjon av eget emne 10min diskusjon rundt språk historie 10min diskusjon rundt littratur historie de to siste får vi 30min på å forbrede oss på 2 spørsmål/emner vi skal svare på.. Vi har samme modellen, bare at del 1 hos hos er å presentere særemnet.. tror ikke oppgavene til språkhistorien og litteraturhistorien kommer til å være veldig vanskelige.. dessuten får vi bare tekstutdrag som vi har lest før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå