Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Linksys WMp54G + Vista 64bit = feil ? hvordan få dette på nett.... ?

Anbefalte innlegg

Har Linksys trådløst nett i huset her, og kjøpte selvfølgelig linksys WMP54G trådløs adapter til den nye pcen min. Finner da ikke mac addressa på Vista, bare fysiske addressa.

Står på pakka at den kan oppgraderes til Windows Vista.. Når jeg sjekker Linksys sin side, finner jeg bare driver til Vista 32bit og 64bit står som "TBD" .

Vil jeg ikke kunne få nett på den maskina før linksys gir ut Vista 64bit driver ?

isåfall er det noe ***.....

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holdt med å si at den er det.. ikke alle som har like mye peiling = )

Men hvorfor annbefaler alle deg om å kjøpe 64 bit da ? (hører hele tida at 32bit er dritt).

Nå satt jeg opp her på hardware.no hva jeg ville kjøpe og spurte om alt passa sammen, og alle "ekspertene" sa det var grønt lys.

Men da er det jo ikke det, og jeg må vente i en evighet før linksys gir ut en driver til 64bit, sånn at jeg kan få den på nett.

Tåpelig..

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Funker ikke det her... Fyren har samme nettkort og OS som meg, men får det ikke til.

Kan det være at jeg må slenge over oppdateringer til Vista og alt annet først også ? Har ikke lasta ned noenting updates til skjermkort,vista eller noe, siden det må da gjøres fra den andre pcen,siden jeg ikke har nett enda. Noe som er veldig viktig å få lasta ned først ?

Prøvde forøvrig å spille Crysis nå også, og det gikk ikke.. fikk bare beskjed om at skjermkortet ikke er bra nok ( MSI 8800GTS OC )

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...