StaBBer Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Saint's Row 2 aktiviteter Et visst inspirerende spill får gjennomgå her. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Artig klipp som peker på mye av det jeg misliker med GTA4. Ser absolutt ut til å være bra med muligheter i spillet, inkludert en del jeg savner i dets konkurrent, men jeg håper virkelig ikke grafikken vi ser er representativ for sluttproduktet. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Grafikken er nok relativt representativ. Personlig tror jeg at dette spillet vil by på mer moro en GTA. Men sikkert ikke like god kvalitet og gjennomføring. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har hatt mye mer moro med Saint's Row enn jeg har med San Andreas, og med mindre det kommer noe virkelig fett i de nedlastbare episodene til Gta IV så kan nok mye det samme skje her.. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Artig! Likte Saints Row veldig godt og gleder meg til SR2. Tror det er lurt av dem å fokusere på slike ting som de gjør i den nye traileren ovenfor istedet for å trekke frem storymodusen. Mange jeg kjenner driver jo bare og 'kødder rundt' i GTA og lignende spill for moro skyld og er ikke så opptatt av storyen. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg er ikke av de som er veldig opptatt av storyn, men heller at oppdragene er morsomme og actionfylte + at det er artige sidemissions. Det var det i Saints Row, og det ser det ut til å bli mye av i 2'ern også. Et spill jeg garantert skal ha Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Festlig, men mye av det de viser er jo også mulig i GTA IV. Og grafikken er helt på trynet Bare jeg som ikke fikk lyd? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hehe, bra trailer. Grafikken og fysikken ser ikke like bra ut som i GTA4, men tror dette må prøves. Ser ut som GTA San Andreas på CRACK.. Og det er bra. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Eg er veldig spent på SR2. Men eg håpar dei fokuserar meir på ein djupare historie denne gongen, og ikkje berre fokuserar på å få mest mogleg forskjellige aktivitetar ein kan gjere. Dog, det legg sjølvsagt til på realismen, dersom ein kan gjere "daglegdagse" ting, men slike ting kan veldig lett bli forstyrrande òg. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det ser ut som man kan gjøre mer her en i gta 4. Men fysikken er dårligerer og GTA 4 føles mer ekte og digg. Men det blir nok bra! Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ser stilig ut, men vet ikke om det blir bedre enn GTA IV. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg tror ikke det kan måle seg med gta men blir fortsatt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå