erl Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg har holdt på i to uker å søkt etter en bra PSU til Koolance for en rimelig penge, valget har da falt på Chieftec 340w'ern. Så tenkte jeg meg litt om....jeg har en 250 watts PSU nå....når jeg får Koolance vil jeg faktisk spare meg for ei vifte, men få ei pumpe....tror faktisk det blir å holde :smile: Lenke til kommentar
Rambo_. Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Bruker en 250watt strømforsyning på mitt koolance system,har ikke hatt no problem. Lenke til kommentar
GH11 Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 (endret) ittenoknusselidag Endret 27. januar 2007 av GH11 Lenke til kommentar
erl Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Quote: On 2002-01-12 16:53, GH11 skrev:Det spørs hvor mange andre strømkrevende komponenter du har fra før. For eksempel bruker prosessorer mer strøm, jo høyere hastigheten er, dermed også varmere.Pumpen, radiatoren og drevene er også strømkrevende (ikke minst hovedkortet). Ville knapt ha prøvd 250 watteren, hvis det ikke er superkraftig (dyr). ...ehhh Kan du fortelle meg hvordan en radiator bruker strøm? :smile: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 He he he. DET spørsmålet tror jeg ikke finnes svar på Men jeg mener å ha lest at AMD-systemer er anbefalt med minimum 300W. Dette bør "kanskje" økes til 350W da nye prosessorer/komponenter med større strømkrav er ankommet markedet etter den tid. Tror dette har mye å si på stabiliteten ved overklokking. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-01-13 00:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå