Chirpy Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Driver å planlegger interrailtur til sommern, også anbefales det på mange sider at en bestiller/reserverer plass på togene. Men hvordan gjør en egentlig det? Har vært på sidene til togselskapene i forskjellige land, men der kan en bare bestille billetter slik jeg oppfatter det. Hvor mye må en regne med å betale ekstra for spesialtog på en slik tur? Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Før var det i alle fall bare å møte opp på en større stasjon i Norge og spørre i luka. Pass bare på at de forskjellige reservasjonene kommer på riktig dag. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Før var det i alle fall bare å møte opp på en større stasjon i Norge og spørre i luka. Pass bare på at de forskjellige reservasjonene kommer på riktig dag. Det stemmer. Pris for reservasjon/tilleggsavgifter varierer fra land til land og til de forskjellige selskapene. Men overall så trenger man betale veldig lite ekstra. På fancy tog i feks. Frankrike må man kanskje ut med noen hundrelapper, men i øst-europa slipper man billig unna. Lenke til kommentar
Chirpy Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Takk for svar Kan jeg også kjøpe interrailbillett på en norsk stasjon? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Takk for svar Kan jeg også kjøpe interrailbillett på en norsk stasjon? Ja, men innefor ditt eget land, i dette tilfelle Norge så gjelder ikke billetten. Men tror du får 50% rabatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå