Akidon Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Skriv "netgraph 3" i console. Så får du opp fps, ping, loss og choke. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) hvordan sjekker jeg fpsen min i css? Skriv cl_showfps 1 i consollen så kan du se FPS'en din Er "Sync every frame" på? I såfall, slå det av. Endret 27. juli 2008 av henrik343 Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 fpsen min ligger på en grei 49 på min laptop Med ny stasjonær blir det betraktelig mere :=P Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 FPS går KUN på hardware, nett-linja di har på ingen måte noke med FPS å gjere. Så når du sier det "KAN" ha noke med det å gjere, er du HELT på jordet... Internettet har nok noe å si med fps'en ja. På lan server kjører du ganske mye bedre enn på en internett hosta! Har spilt på alle muulige servere! Har mye å si på hardwaren til hostern også da.. Men hadde et veldig dårlig nett før, da hadde jeg 30 fps. Når jeg fikk bedre internett der, gikk jeg opp til 60.. Så når du sier at Internett ikke har NOE å si, så er det DU som er "Helt på jordet"! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det kan ha noe med internett også. Hadde samme problem i CoD helt til jeg skaffa ny router og en linje på 12 mbps. Internett har absolutt ingenting å si når det gjelder FPS. Du tar feil. FPSen endrer seg sammen med tickraten for innkommende pakker. altså 60tick in = 60fps. Kilder: SØK PÅ GOOGLE eller se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå