Joachim_F Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Drømmefall-skaper Ragnar Tørnquist vet ikke når Funcom vil få tid til å fortsette serien. Les mer Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Hovedgrunnen til at jeg ville ha Age of Conan ferdig var jo at de hadde lovet å fortsette den lengste reisen etterpå. Dette var utrolig dårlige nyheter. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nedsig =\ Drømmefall var virkelig noe jeg så frem til! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Ikke akkurat en overraskelse da. Men det er kjipt, selv om tsw høres spennende ut. Endret 5. juni 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Mow Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei er ingen overraskelse. Funcom har forstått for lengst at det er i MMO pengene ligger... Trist det blir lagt på is, men jeg håper det bare ikke blir glemt bort, da jeg virkelig så frem til Drømmefall episodene Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hva skjedde med alle milionene til filmfondet som ble lovet for å fortsette å utvikle nye episoder for drømmefall? Noen som vet? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Funcom ramlet 10 hakk ned trappa i mine øyne nå. Greit det er mye arbeid med AoC men de kan og fortsette med Den lengste reisen serien. Synd, meget synd. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Rett og slett skuffende! Drømmefall hadde en fantastisk stemning, og leverte en historie flere hakk over det meste jeg har sett i spill utenom. Det er for dårlig funcom! Ikke alle vil ha MMO-spill! Værtfall ikke bare mmo =@ Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er vel egentlig ikke så veldig merkelig. Drømmefall er et spill som de tjente lite penger på grunnet for lite salg, mye på grunn av piratkopiering. Men likevel synd, da forgjengeren: den legnste reisen, er på min topp 10 liste over beste spill jeg har spilt. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nooooeeeesss!!! Er vel egentlig ikke så veldig merkelig. Drømmefall er et spill som de tjente lite penger på grunnet for lite salg, mye på grunn av piratkopiering. Njaa. Tørnquist har gitt utrykk for at over tid så har spillet egenlig gjort det nokså bra. Særlig fordi det har solgt overaskende bra lenge etter utgivelse. Men de hadde i følge dem selv litt trøbbel rett etter utgivelse ja. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Føler meg litt skitten for å ikke ha kjøpt spillet. Det var jo knallbra. Beklager alle sammen, jeg er en del av grunnen til at de har lagt det på is. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nooooeeeesss!!! Er vel egentlig ikke så veldig merkelig. Drømmefall er et spill som de tjente lite penger på grunnet for lite salg, mye på grunn av piratkopiering. Njaa. Tørnquist har gitt utrykk for at over tid så har spillet egenlig gjort det nokså bra. Særlig fordi det har solgt overaskende bra lenge etter utgivelse. Men de hadde i følge dem selv litt trøbbel rett etter utgivelse ja. Adventure selger jo desverre tradisjonelt ikke så bra eller. Ihvertfall ikke i disse dager. Når det er sagt føler jeg argumentasjonen er litt merkelig "det går bra med oss, så vi kan ikke gi ut dette spillet". AtW Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tips til Funcom: Håv inn penger med Age of Conan og ansett mere arbeidskraft. Fortsett Drømmefall. Er det egentlig vanskeligere? Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tips til Funcom: Håv inn penger med Age of Conan og ansett mere arbeidskraft. Fortsett Drømmefall. Er det egentlig vanskeligere? Jepp, de kan begynne med å ansette meg! *Hytte med nevene, og briste sammen i gråt for at de avslo søknaden min på AoC* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg