runela Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har arvet en sommerdyne som er av 100% polyester fyll og 100% polypropylene står det. På vaskelappen står det maks 30 grader. Men tror dere jeg kan vaske den en gang på 95 graders hurtigvask bare for og få vekk alle bakterier og slikt? Er jo ganske herselig og legge seg i andres sengklær uten og ha koket dem først eller hva? Og så er det en god del mistenkelige flekker på dynen Ser på sportundertøyet mitt at det er laget av 100% polyester og kan vaskes på 95 grader og på wikipedia.com står det av polypropylene som er et plast materiel tåler opp imot 160 grader. Så er dette trykt eller vil plasten smelte til en klomp inne i maskinen min? I veste fall vil den vell kanskje bare krympe litt? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Arvet en sommerdyne? Lenke til kommentar
runela Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Arvet en sommerdyne? Fikke den av en i familien gidder ikke kjøpe en ny:P Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvor mange generasjoner har den gått i arv da? 1 Generasjon ; 40 grader 2 generasjon : 60 grader 3 generasjon ; 95 grader Older than that : burn it haha Lenke til kommentar
runela Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Hvor mange generasjoner har den gått i arv da? 1 Generasjon ; 40 grader 2 generasjon : 60 grader 3 generasjon ; 95 grader Older than that : burn it haha LOL:D Prøver 95 jeg ryker den kjøper jeg ny Er den ikke en stor klomp etterpå kan jeg nok kanskje bruke den ja :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå