Gå til innhold

Hvor lenge bruker de å ta før Windows XP klikker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Win XP kræsjer hvis du bytter mye software fram og tilbake og noen driver konflikter. Må si meg fornøyd med Win XP. Litt bedre enn 2K synes jeg.

Lenke til kommentar
Xp slår aldri 2k, xp er like ustabilt som 98:P

 

et ord, flere meninger: IDIOT

 

 

xp er det mest stabile systemet av vindu-variantene. og jeg kommer til å holde meg til det lenge pga driverdatabasen er mye bedre i xp enn i f.eks 2000.. ang stabilitet.. så er den ganske enkelt genial. har ikke hatt en eneste ufrivillig reboot etter at jeg skifta pross-vifte som da lagde litt trøbbel for meg.. men xp er best.. lett å få til gamle spill, lett å få til nye spill.. nei.. xp = NAJS

Lenke til kommentar

har en maskin som står med w2k advanced server.....har vært oppe i 2 måneder uten reboot :D ,men det er jo tross alt et server OS. w2k og XP er i hovedgrunnen like stabilt, men w2k er mer testet ut og fikset med servicepacks. Det viktigste for stabiliteten er at all maskinvare passer 100% sammen og at det er foretatt en clean-install med de nyeste driverne.

Lenke til kommentar

jeg har både 2k pro,2k server og xp, og gikk nettopp tilbake fra xp til 2k pro :) (alle versjoner er lovlige :D/ ), og jeg må si at jeg liker 2k bedre :)

smak og behag selvfølgelig :)

 

xp er mer et "nybegynner" os å er meget bra for de som liker å ha puter sydd inn under stumpen sin :)

 

Bare finn et OS som DU synes funker fint for deg,men ikke kom her å si at xp er et bedre os fordi mesteparten av dere kan ikke stort mer en å runne penisforlenger program får å få benchmark scores :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...