z10an Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hvist jeg oppgraderer fra 2000 til xp klikker det etter første oppstart(blå-skjerm) pga. mange driverproblemer, med clean install tar det 1 til 2 uker før blue screen of death kommer LENGE LEVE WINDOWS 2K! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det er ikke et problem med XP seg selv. Det er maskinvaren og drivere som forusaker "BSOD" i XP. Kanskje du heller kan spørre om hjelp istede for å legge ut usaklige grunner Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Klikker aldri 8) Indeed. Mest stabile jeg har vært borti (har ikke prøvd 2k da) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 helt enig med at det aldri klikker.. har mindre problemmer med xp jeg enn jeg noen gang har hatt med 2k. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Min onkel hadde XP men måtte installere den på nytt.. Det gikk ikke så han trudde dn var ødelagt. Men han byttet skjermkort og en driver og da gikk det bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Win XP kræsjer hvis du bytter mye software fram og tilbake og noen driver konflikter. Må si meg fornøyd med Win XP. Litt bedre enn 2K synes jeg. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Xp slår aldri 2k, xp er like ustabilt som 98:P Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Xp slår aldri 2k, xp er like ustabilt som 98:P et ord, flere meninger: IDIOT xp er det mest stabile systemet av vindu-variantene. og jeg kommer til å holde meg til det lenge pga driverdatabasen er mye bedre i xp enn i f.eks 2000.. ang stabilitet.. så er den ganske enkelt genial. har ikke hatt en eneste ufrivillig reboot etter at jeg skifta pross-vifte som da lagde litt trøbbel for meg.. men xp er best.. lett å få til gamle spill, lett å få til nye spill.. nei.. xp = NAJS Lenke til kommentar
bertie Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Xp slår aldri 2k, xp er like ustabilt som 98:P stadig flere kvalitetsinnlegg på forumet... Et spørsmål: er det lov å tenke før man sier eller skriver noe dumt? bertie Lenke til kommentar
JonV Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Xp slår aldri 2k, xp er like ustabilt som 98:P stadig flere kvalitetsinnlegg på forumet... Et spørsmål: er det lov å tenke før man sier eller skriver noe dumt? bertie Nei Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Kæg i øret fortjener dere! Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 har en maskin som står med w2k advanced server.....har vært oppe i 2 måneder uten reboot ,men det er jo tross alt et server OS. w2k og XP er i hovedgrunnen like stabilt, men w2k er mer testet ut og fikset med servicepacks. Det viktigste for stabiliteten er at all maskinvare passer 100% sammen og at det er foretatt en clean-install med de nyeste driverne. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 jeg har både 2k pro,2k server og xp, og gikk nettopp tilbake fra xp til 2k pro (alle versjoner er lovlige :D/ ), og jeg må si at jeg liker 2k bedre smak og behag selvfølgelig xp er mer et "nybegynner" os å er meget bra for de som liker å ha puter sydd inn under stumpen sin Bare finn et OS som DU synes funker fint for deg,men ikke kom her å si at xp er et bedre os fordi mesteparten av dere kan ikke stort mer en å runne penisforlenger program får å få benchmark scores Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå