Instict Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei, jeg har endelig bestemt meg for å gå til innkjøp av en ps3! Men jeg er litt i tvil for hvilken spill jeg skal kjøpe. Noen som har tips til spill som KUN eksisterer på ps3? Jeg har 360, og kommer nok til å kjøpe ikke ekslusive spill der. Har hørt at Uncharted skal være gøy. Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Uncharted er et godt forslag ja. Metal Gear Solid 4 kommer om få dager. Motorstorm anbefales absolutt (og skal være billig å få tak i) Det første du må gjøre er å bestille Dual Shock 3 fra videogamesplus.ca. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Uncharted anbefaler jeg på det sterkeste. Ratchet & Clank, Heavenly Sword er også gode spill( finnes flere ekslusive) som jeg anbefaler. MGS4 er jo rett rundt hjørne. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Skal kjøre og handle om 5min, de har hatt inne en bundle med uncharted, så jeg ender nok opp med den. MGS4 kommer til å bli knall! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Call of Duty 4 , det er ikke eksklusivt da...Men et jævla bra spill. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer da med snart en ny ps3. Et klokt og riktig valg til rett tidspunkt! Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Det ble nfs og uncharted nå i første omgang. Har vanvittig lyst på heavenly sword:) Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er du vel førnøyd med? Uncharted er et supert spil da Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Uncharted er veldig bra ja, men du har også mange andre; Warhawk, Heavenly Sword, Ninja Gaiden Sigma, Resistance, Motorstorm, GTA IV, Virtua Fighter 5, Singstar og så har du mange multiplattform titler; Rainbow Six Vegas 2, Condemned 2 osv Og som andre har nevnt er MGS4 snart her, og så kommer jo Battlefield Bad Company snart Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Selv venter jeg på min, men vil anbefale de andre som er nevnt her, som COD4, Ratchet, Resistance og skate! Heavenly sword er også kjempe bra! Ventes det en ny ps3 pakke eller noe? Elkjøp butikken min har ikke hatt noen ps3'r på lenge.. edit: så nå at du ikke kom til å kjøpe multikonsoll, men Rachet, Resistance og HS er fortsatt og anbefale.. Folklore er forsåvidt også verdt en titt, om du liker sånne spill.. edit2: sjekket komplett, mpx og absolutspill nå, og ingen av de har ps3'r inne på lager.. er ikke det litt rart? Endret 5. juni 2008 av Pebble Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) 2 kompiser av meg bestilte nettopp ps3 fra mamoz til 3500 kr stk. 100 kr i frakt eller noe sånt. Gran Turismo 5 prolouge hvis du er hardcore bil entustiast, resistance er gøy på mp og motrorstorm er verdt det hvis du får det til under 200 kr (noe som du lett gjør) Endret 5. juni 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Litt merkelig at de ikke har den på lager, ja. Vet det var tom en periode, men hvertfall der jeg jobber har vi hatt den pakka med Uncharted og NFS inne ganske lenge nå. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Takker for svar! Det neste spillet som står på lista mi nå er Heavenly Sword! Håper absoluttspill får det inn på lager igjen snart! Og så MGS4 til høsten! Uncharted virka bra, og NFS kommer sikkert aldri til å bli pakka ut. Dere trenger ikke anbefale spill som finnest både på 360 og ps3, da jeg allerede har de spilla jeg ønsker som er "multiplatform". Var i hovedsak på utkikk etter PS3 only spill:) En ting til, hvilke porter bør jeg åpne til ps3'en? Endret 5. juni 2008 av Instict Lenke til kommentar
arokh Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Heavenly Sword bør være det siste spillet du kjøper. Uncharted og Call of Duty 4 anbefales sterkt. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Nå har jeg fått spilla litt, og jeg må få si at Uncharted va jævlig gøy! Finnest det fler spill i samme sjanger til PS3? Eventyr/Action. Ellers så er Heavenly Sword bestilt, så skal bli stas når det kommer. Og dere som sier jeg må kjøpe COD4, jeg vet det er bra!, men har som sagt 360 og spiller det der! Ellers har jeg lyst på Time Crisis 4, men såvidt jeg har lest omtaler så blir det slaktet:) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå har jeg fått spilla litt, og jeg må få si at Uncharted va jævlig gøy! Finnest det fler spill i samme sjanger til PS3? Eventyr/Action. Ellers så er Heavenly Sword bestilt, så skal bli stas når det kommer. Og dere som sier jeg må kjøpe COD4, jeg vet det er bra!, men har som sagt 360 og spiller det der! Ellers har jeg lyst på Time Crisis 4, men såvidt jeg har lest omtaler så blir det slaktet:) En venn av meg kjøpte time crisis4, men han likte det ikke. HAr ikke prøvd spillet men kontrolleren har jeg kjent på. Virket billig plastikkaktig. Til og med ledning. Bruk heller pengene på et eller to andre spill. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Nå har jeg fått spilla litt, og jeg må få si at Uncharted va jævlig gøy! Finnest det fler spill i samme sjanger til PS3? Eventyr/Action. Ellers så er Heavenly Sword bestilt, så skal bli stas når det kommer. Og dere som sier jeg må kjøpe COD4, jeg vet det er bra!, men har som sagt 360 og spiller det der! Ellers har jeg lyst på Time Crisis 4, men såvidt jeg har lest omtaler så blir det slaktet:) Hvis du likte de forrige så er det egentlig bare å drite i anmeldelser osv tror jeg. Det er jo på en måte helt det samme som de tidliggere spillene, bare større og bedre grafikk. Har spilt det hos en kompis, og for å være helt ærlig så tror jeg du har mange timer med morro om du liker den type spill. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Metal Gear Solid 4, kjøp det, kommer 12 Juni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå