EmmJay Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 De alliertes siste store tilbakeslag er temaet når våpenbrødrene atter en gang skal befri Europa. Les mer Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) "(PC/PS3/X360)" skal det ikke egentlig stå xbox 360 Elsker 2. verdenskrig spill, og de tidligere brothers in arms var veldig bra (syns jeg) edit: leif Endret 5. juni 2008 av __Rainmaker__ Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 mn dette høres jo veldig bra ut, begynte faktisk å glede meg til de kommer for dette må testes Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 "(PC/PS3/X360)" skal det ikke egentlig stå xbox 360 Da må det også stå Playstation 3. Vi syns det blir litt langt, så vi forkorter det etter denne standarden :-) Lenke til kommentar
Bata Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ser jo riktig flott ut Lei WWII spill, men har ikke spilt WWII spill siden CoD3, så kanskje det blir bra likevel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ser pent ut, men som det blir sagt i artikkelen, har vi ikke sett alt dette før? Lenke til kommentar
aLj Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei, vi har ikke sett dette før. Er få WW2 spill som faktisk frambringer et snev at taktisk realisme, ordentlig dekkningssytem og pen grafikk. Installerte Road to Hill 30 idag faktisk, og må si at jeg liker det mye bedre enn call of duty 1/2/3 (Synes alle cod spillene er mer eller mindre latterlige). Så ser fram til dette spillet! Skal bli deilig med et spill som faktisk gir deg et intrykk av hvordan det faktisk er (eller var). Håper bare det ikke blir utsatt igjen : P Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ser pent ut, men som det blir sagt i artikkelen, har vi ikke sett alt dette før? Tull. Hvilket spill mener du vi aldri har sett maken til før? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Var ikke så imponert av grafikken egentlig, handlingen virker kul men traileren ble litt cheesy, skal ikke dømme ett spill utifra traileren da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Brother in arms spillene er de enste singleplayer WW2 spillene jeg orker å spille, resten blir for tullete, spiller med realism mod, så våpene er litt mer realistiske Lenke til kommentar
thadon Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har gleda meg til dette lenge. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Etter traileren å dømme ser det ut til at jeg blir nødt til å skru av lyden under dialogene/monologene også denne gangen. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, harry USA-digging nok en gang, men som flere andre her gleder jeg meg til dette spillet. BIA er et friskt pust blant tulle-shooters som CoD og (helsikes) MoH. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Var det bare meg, eller så jeg at benet til han ene tyskeren føk rett av når han ble sprengt av en granat?! Hvis de legger til noen realistiske skader som det,og da mener jeg ikke SOF Payback "style", men noe imellom det og de vanlige blod skyene man har sett tidligere, så kan dette bli et bra spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg