Bakke Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Brett Ratner prater om å bringe vår venn Axel Foley tilbake til det store lerretet i en splitter ny "Beverly Hills Purk". Les mer Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kanskje bare jeg som er sær, men en Axel Foley som ikke sier "Get the fuck out of here" vil ikke bli helt det samme for meg. Filmene ble jo kjent pga en munn-rapp Eddie Murphy og vold som sto til, men ikke var for overdreven. Men som sagt, kanskje bare jeg som er sær Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Kanskje Ratner mener at det å snike seg til å se en "forbudt" film, er en del av følelsen Om han prøver å presse filmen ned til en 11-års grense, så går dette etter min mening nedom og under... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ratner vil gjøre Axel mer barnevennelig. Jeg vil gi dem den samme følelsen som jeg fikk da jeg så "Beverly Hills Purk" som barn, forklarte regissøren. En aldri så liten selvmotsigelse? Jeg synes han enten bør holde seg til det gamle konseptet eller lage en barnefilm som har et helt annet navn enn Beverly Hills Purk. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 BOOOOO HISSS!!! Der falt håpet mitt om at denne filmen skulle bli bra...der er som om filmskapere er redde for å lage voksne filmer for tiden! Enaste som tørde var Rambo! (skulle bare mangle) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det blir feil å sensurere en ny film slik at den passer for barn. Er vell språket og pang-pang som gjorde at barn ville se Beverly Hills Cop. Det var ihvertfall stort for meg å styrke vokabularet mitt med stygge ord lært fra filmer da jeg var liten. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvorfor skal man tilpasse en serie som mange husker fra sine nre dager til en gruppe som ikke har noe forhold til serien? Da kunne de vel bare brukt et annet navn? AtW Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dr. Dolittle som politi då altså ... Javel... Dette kan jo bli br... Nei vent no litt! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Man kan ikke konkludere med at han vil gjøre filmen mer barnevennlig utifra det sitatet der. Det kan like godt tolkes som om han går for den samme stilen. For han vil jo at 10-12 åringer skal få samme opplevelse som han fikk når han var 10-12 Forventer at ordet "Fuck" skal bli brukt mer en ordet "is" i denne filmen. Bør være en selvfølge, de bør ha lært av Die Soft 4.0. Lenke til kommentar
alekar Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Virket jo som om uttalelsen var på et litt tidlig stadium og, så jeg holder et åpent sinn inntil jeg hører noe mer om dette Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Fatter ikke hvorfor Eddie ikke tar karieren sitt i sine egne hender og kjører på med noen mer "foul mouthed" action/comedy filmer som alle elsker han i. Ikke en enaste av hans "fuck manglende" filmer er bra. Ikke en! Fælt å si det, men når jeg er Eddie så ser jeg for meg han i filmene Raw og Delirious...SÅNN elsker folk han! Nasty and funny! Vi trenger slike folk, skuespillere er så myke for tiden.... Men men, som Eddie sa selv i filmene, det enaste som kan få en mann til å forandre seg er "pussy"...så han er nok pussy-whipped ja.... Endret 5. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg