Xecuter Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Har hatt batteriene lenge, men jeg syns batteritiden på fullt oppladbare batteri er ufattelig dårlig! Må jo lade omtrent annen hver dag! Andre som har samme oppfatning? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har veldig gode erfaringer med play&charge, jeg. Når jeg lader dem fullt opp så kan jeg spille i en 20-30-40 timer før rumbelen gir seg og lyset begynner å blinke. Tar ikke mer enn et par timer å lae dem opp igjen, og da kan man spille attpåtil. Veldig fornøyd, jeg! Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Var veldig fornøyd til å begynne med, men nå går jo batteriet tomt for batteri utrollig fort Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Slik er det med alle oppladbare batteri. Dei varer ikkje evig. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er vel neppe noen her som har spilt så mye som det jeg har gjort, så mine to batterier er nok slitte, men det som irriterer meg mest er at batteriene lader seg så innmari raskt ut om det skulle gå en dag eller to uten at man spiller. Det opplever jeg ikke med noen andre batterier enn akkurat disse. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 det står i pakningsvedlegget at batteriene vil tape levetid etter ei stonn. kor lenge har du hatt disse batteriene? Lenke til kommentar
r88 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Alt for lenge. Får kjøpe nye i morgen. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Men går det an å bare kjøpe nye batteri, eller må jeg ha et helt nytt kit? Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg spilte igjennom hele GTA4, brukte litt over 28 timer og byttet ikke en eneste gang så mine er mer enn bra nok. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Samme med meg. Har spillt gjennom historien på GTA IV uten å lade underveis. Når etter 27 timer spilling med rumble har jeg framdeles 2 streker på batteriet, men lysene er i gang med å snurre. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Tror jeg måtte lade 4 gang mens jeg spilte GTA. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kjøpte et sånt kit selv en måned eller to etter launch.. og har merket at batteri tiden har gått litt ned, men varer fortsatt lenge. Play and Charge kit Dessuten pleier eg bare å sette den på lading etter en lengre gaming økt å skru av xboxen, så skrur den seg helt av når batteriet e ferdig oppladet. ikke noe stress Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Syns det er totalt bullshit at man skal først bruke 450 kroner på en kontroll og ikke engang få med oppladsbare batterier, alt ekstrautstyret som trengs til xbox 360 plager livshiten utav meg. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 haha. folk med litt angst for overprising finne ut at kontollane koste ca 350 på nett. men enig i at batteriet burde fulgt med Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Mine og går fort tomme nå. det ene er umulig å spille med uten å ha laderen i, så ikke helt fornøyd der. Kjøpt ved launch, men nå er ikke min xbox den mest brukte så kan jo være det som har noe å si. Er noe dritt at ikke alt som trengs skal følge med konsoller, men slik har det jo igrunn alltid vært.. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvis ikke kan man jo alltids kjøåe en slik (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=306910) en. 129 kr, og du får batterier til to kontroller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå