FlowerEye Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg må levere inn minnekortet for å få skrevet ut noen bilder, men det jeg lurer på er om jeg kan fikse litt på dem i photoshop først, for så å legge dem over på minnekortet, eller vil det ødelegge noe på kortet? Noe spesielt format det må lagres i? Jeg gjetter .jpg/.jpeg dersom det går? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det går helt fint. Forøvrig kan du brenne bildene på en cd og levere inn den heller. Jpg funker fint, men husk å lagre med god kompresjonskvalitet. Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Okei, flott Jeg har ikke brennecd, så da blir det med minnekortet dersom jeg ikke fucker opp noe, hoho. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Eg vil ikkje anbefale deg å bruke JPG til trykk. Bruk istaden TIFF. NB: Dei bler mest sannsynleg frykteleg store i forhold til JPG. Dette er forresten berre om dei er tatt opp i et bra format, er dei i JPG frå før av treng du ikkje velje TIFF. Men det er et av dei som bevarer kvaliteten godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå