RMBB Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Lurer på og kjøpe to høytalere til og ha i dørene foran i bilen min og to 12" til bass. Problemet er at kassene bak skal bygges slik at de passer inn i bagasjerommet så de må være ganske små. Hva tror dere om disse Front høyttalere sub Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det der er heller dårlige greier... Hvilken bil har du? og hvor mye kan du bruke av penger? Hva har du fra før? Vær snill å ikke si du har en forsterker på xxxx watt, men si HVILKEN forsterker Endret 6. juni 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jeg har orginale Volvohøytalere (940) foran og pearless i bakdørene. Har ikke noe forsterker enda. Skal ikke ha syk lyd men helt grei.. Tenkte og bruke ca 3/4000 på høytalerne pluss forsterker. Endret 6. juni 2008 av Jyztrik Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Soundstream Lil Wonder LW5.830 5 kanaler 2300,- Hertz ES250D1 10” Subwoofer 700,- Soundstream Lil Wonder LS50C 5.25" komponentsett 800,- Sum 3800kr + frakt Alt hos engen-audio sitt lagertømmingssalg! Bedre lyd for mindre penger tror jeg du skal lete lenge for å finne [email protected] www.engenaudio.com Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Den 5kanaleren blir alt for liten til suben mener jeg Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Ok, men trenger ikke fem kanaler da. Skal bare ha til Sub baki. Og så ville jeg vel helst hatt 12" Kassene skal være veldig små, er derfor jeg kikket på de til pioneer da de var for små kasser ca 22 liter.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvorfor 12"? Og du trenger vel 5 kanaler? Skal du ikke ha 4 høyttalere + sub, da? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han er vel ikke interessert i å kjøre resten av høyttalerene på forsterker. Noe som er litt dumt da høyttalere spiller mye bedre med det. Ser dog ikke vitsen med å koste på forsterker, eller egentlig nye høyttalere sånn sett til bakdører/hattehylle på en bil, med mindre man pleier å sitte mer bak enn foran.. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Hvorfor 12"? Og du trenger vel 5 kanaler? Skal du ikke ha 4 høyttalere + sub, da? Fordi det ser bedre ut Skal kun kjøre sub på forsterker, tenkte og kjøre to sub på forsterker og resten på spilleren, eventuelt kjøpe en litt mindre til dørene senere. Han er vel ikke interessert i å kjøre resten av høyttalerene på forsterker. Noe som er litt dumt da høyttalere spiller mye bedre med det. Ser dog ikke vitsen med å koste på forsterker, eller egentlig nye høyttalere sånn sett til bakdører/hattehylle på en bil, med mindre man pleier å sitte mer bak enn foran.. Har pearless i bakdørene og de skulle spille mer enn bra nok. Skal ikke ha i hattehylla, ser så jalla ut med mindre man legger mye jobb i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå