Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye pioneer høyttalere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har orginale Volvohøytalere (940) foran og pearless i bakdørene.

Har ikke noe forsterker enda. Skal ikke ha syk lyd men helt grei.. Tenkte og bruke ca 3/4000 på høytalerne pluss forsterker.

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar

Soundstream Lil Wonder LW5.830 5 kanaler 2300,-

Hertz ES250D1 10” Subwoofer 700,-

Soundstream Lil Wonder LS50C 5.25" komponentsett 800,-

Sum 3800kr + frakt

Alt hos engen-audio sitt lagertømmingssalg! Bedre lyd for mindre penger tror jeg du skal lete lenge for å finne :)

[email protected]

www.engenaudio.com

Lenke til kommentar

Ok, men trenger ikke fem kanaler da. Skal bare ha til Sub baki.

Og så ville jeg vel helst hatt 12" :p

Kassene skal være veldig små, er derfor jeg kikket på de til pioneer da de var for små kasser ca 22 liter..

Lenke til kommentar

Han er vel ikke interessert i å kjøre resten av høyttalerene på forsterker. Noe som er litt dumt da høyttalere spiller mye bedre med det. Ser dog ikke vitsen med å koste på forsterker, eller egentlig nye høyttalere sånn sett til bakdører/hattehylle på en bil, med mindre man pleier å sitte mer bak enn foran..

Lenke til kommentar
Hvorfor 12"? Og du trenger vel 5 kanaler? Skal du ikke ha 4 høyttalere + sub, da?

Fordi det ser bedre ut ;) Skal kun kjøre sub på forsterker, tenkte og kjøre to sub på forsterker og resten på spilleren, eventuelt kjøpe en litt mindre til dørene senere.

Han er vel ikke interessert i å kjøre resten av høyttalerene på forsterker. Noe som er litt dumt da høyttalere spiller mye bedre med det. Ser dog ikke vitsen med å koste på forsterker, eller egentlig nye høyttalere sånn sett til bakdører/hattehylle på en bil, med mindre man pleier å sitte mer bak enn foran..

Har pearless i bakdørene og de skulle spille mer enn bra nok. Skal ikke ha i hattehylla, ser så jalla ut med mindre man legger mye jobb i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...