Mafo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Prosjektører blir bare mindre og mindre. Her er en godsak fra ukjente Honlai. Les mer Lenke til kommentar
Puff Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Kult, kult! Selv om oppløsningen ikke er allverdens og den sikkert er like lyssterk som en lyspære på sola så er utviklingen i gang i hvert fall! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 MP 100 Led er en miniprosjektør som er i stand til å skyte video og bilder i en oppløsning på 640 x 480 bildepunkter, altså den samme oppløsningen som en vanlig DVD-spiller. Feil. Oppløsningen på DVD er vanligvis 720 x 576 for oss europeere (og 720 x 480 for amerikanere). Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) den var snaksi =D men måtte le da jeg så reklamen på siden til prosjektoren morro med en se klone av nokia telefonen Ærlig talt netcom Endret 5. juni 2008 av VikinGz Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Slitsomt med projektor på mobil da, må jo alltid finne en fin blank overflate Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 "Scree size 15" ~ 27" (50cm ~ 1M)" Gjengitt fra siden dems. "Scree" size var noe og Så det er 27 tommer det er snakk om, ikke 37? Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Kul sak. Jeg kommer ikke unna å henge meg opp i at det stadig vekk blir skrevet prosjektør om projektor. Kanskje det høres ut som en god fornorskelse av projector, men det blir liksom feil. En prosjektør prosjekterer et bilde på veggen? Nei, prosjektering er slikt som ingeniører sitter og holder på med, og resultatet vises sjelden som et lysbilde på en vegg! :!: Jeg er ikke selv helt sikker på om jeg skal kalle dyret projektor (fra engelsk) eller prosjektor, men uansett så projiserer denne et bilde på en vegg! En liten nøtt dette, tenk litt på det. Jeg stusser på dette ordet hver gang jeg ser det skrevet "feil", og med siste tids rettskrivningserklæringer fra Hardware.no så burde dette kanskje tas opp i plenum, hehe? Endret 5. juni 2008 av chrstein Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 "Scree size 15" ~ 27" (50cm ~ 1M)" Gjengitt fra siden dems. "Scree" size var noe og Så det er 27 tommer det er snakk om, ikke 37? Tallet er nok tatt mer eller mindre rett ut av lufta. Det avhenger selvsagt av avstanden man har den fra veggen. Avstanden bør igjen avpasses etter lysstyrken og lysforholdene i rommet. Er det bekmørkt i det svartmalte rommet og man har et godt lerret så kan man sikkert bruke den som 100 tommer hvis man vil. Sitter man derimot i dagslys så bør man nok redusere det til noen få tommer for å se noe særlig. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, derfor. 15-27 tommer De har sikkert basert seg på at du skal ha en minimum kvalitet. 27 tommer er sikkert minimum kvalitet i et bekmørkt rom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg