dnivie Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg skulle spille litt Crimson Skies over internett istad .. Jeg knuste alle, men så plutselig ble skjermen svart og maskina reboota.. Jeg hadde ikke vært borti tastaturet eller pc'n. Jeg ble mektig forbanna, og spurte litt på #hardware.no .. en fyr sa at det var vanlig med Windows .. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Det kan være en bug i spillet, se etter en patch. Men hvis du overclocker noe, så kan også det være grunnen. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg kan ikke skjønne at det skal være en bug i spillet .. Jeg har ikke overklokket noe.. Det eneste jeg har gjort er å sette skjermkortet til enchanced settings, og Gainward har garantert meg at det er trygt og stabilt .. Kanskje jeg skal kreve millionerstatning? Skal se etter en patch .. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Nix.. jeg har nyeste versjon av spillet .. Har også nyeste detonator drivere, via drivere osv.. Lenke til kommentar
extreme Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Problemet er VIA VIA er roten til alt ondt [ Denne Melding var redigert av: extreme på 2002-01-12 15:43 ] Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 hahah ... jeg er ganske klar over ustabiliteten på systemet mitt, men dette har jeg aldri opplevd før .. blir ganske rus hvis det skjer igjen! Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 JA! Der skjedde det igjen..! Samme spillet .. jeg sletter det..! Hore Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hvis du ikke har overklokket din Duron 800, er jeg ikke den jeg var i matte. Sist jeg sjekket var 100x10 ca. 1000. Videre sier det meg at det er 200 Mhz mer enn 800, og dermed kan det være "roten til alt ondt". Ellers kan du jo oppgradere til de nyeste VIA 4in1 og DetonatorXP driverne. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Heheh .. du har et poeng der .. neda, det er nok bare en liten glipp fra min side i profilen, har ikke overklokka den :razz: .. Har de nyeste DetonatorXP og VIA drivere .. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 OK, kapituler, formatter, og sleng inn 98SE. Da virker i alle fall alt. SP3 til 2K er vel også ute nå. 100+ MB til med "små feilrettinger". Elsker vi ikke Microsoft... Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Neh.. gidder ikke det.. bare for et spill.. Men SP3 høres interessant ut :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå