Panter350 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei! Har akkurat skaffet meg en 69.mod panter 350 og lurer litt. Har lest og forstått at detter er riktig plass å forhøre seg på, tror jeg ihvertfall;) Så dere må bare prøve på best måte å tyde det jeg har prøvd å forklare:) Alt ser ut til å være som det skal med den, utenom at den er ganske skitten etter å ha stått ganske rolig de siste 20-30 årene. Girene ser ut til å hoppe litt og tidligere idag så merket jeg plutselig at "gir-pedalen" var mye høyere enn det den hadde vært tidligere. Merket meg at det manglet en skrue i den så jeg brukte et skrujern til å vide den litt ut, deretter fikk jeg den ned til normalt nivå og presset den sammen igjen og satt i skruen som stod fast i kickeren for den så ut til å passe og det gjorde den. Det som er "casen" er at når jeg girer hender det at jeg "hopper" over gir, havner i fri når jeg vil i 2., eller 3. "/ ... Noe annet jeg har merket meg er at det hender seg at den starter og stopper nesten når den selv vil og jeg tror kanskje at det kunne ha noe med "stopperen" som har en av-knapp som virker å stå litt for langt inne, selv om jeg har presset den ut. Har også prøvd å kjørt uten stopperen bare for å sjekke og tilsynelatende, var det det som var problemet, men fortsatt så har det hendt at den stopper på tomgang og slikt..er skiftet tennspole og det gnistrer av den. Tennpluggen var tilsynelatende i fin stand den også, men allikevel har det hendt at det ikke har vært antydning til liv. - Høres sikkert heelt håpløs ut her jeg sitter og fomler, men er totalt nybegynner på dette feltet og trenger hjelp. Har lest litt om girjustering og slikt, pluss mye annet rart, men har ikke funnet så mye om pantermodellen min, bare mest om corvette så jeg er litt "lost" her jeg sitter:P Skal fjerne så mye dritt som mulig, kunne jo og tenkt meg å skrudd den ifra hverandre og renset den helt, men da ville jeg ikke vært i stand til å sette den sammen igjen, hehe. Legger ved en link til annonsen hvor jeg kjøpte den, så kan dere se litt nærmere på den ihvertfall, selv om det ikke er superdetaljert det som står. Håper på svar : )) LINK: http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...pos=6&tot=6 Kan også søke på Tempo Panter, Haltdalen Mvh nybegynner og entusiast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå