[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Som emne tittlen hinter om så skal det handles ny maskin for spilling her. Målet er vel å kjører Conan på high men også kunne takle fremtidige spill på passelig høy kvalitet. Har satt opp en handlevogn foreløpig: Link til handlevogn For de late her er høydepunktene: -780i -E8400 3Ghz -8800 GTS x2 SLI (G92 versjonen) -4GB OCZ FLEX II minne -750GB Samsung F1 x2 i raid 0 for ytelse. -24" Samsung skjerm Har noen spørsmål: Hvordan yter 8800GTS(G92) i forhold til 9800GTX? Har sett noen tester som har fått samme resultater med de to kortene etter overklokking, men vet ikke hvordan de yter i SLI.. Vet endel mener at vannkjøling på rammen bare er tull. Grunnene mine for å velge Flex II settet fra OCZ er at det er det DDR2 settet på 4GB med høyest ytelse (noen som yter bedre så gi meg gjerne link så skal jeg vurdere det Har også et vannkjølings sett med 3x120mm radiator, cpu-, chipset- og gpu-blokk så dermed blir det meste vannkjølt om jeg velger å burke det. Dermed er det kjekt å kunne slenge to slanger på minne og vips kan kanskje klokke litt lenger stabilt. Setter pris på alle eventuelle tilbake meldinger På forhånd takk for alle svar! Endret 5. juni 2008 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Akando Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er bra det der^^ Ville valgt en grom quad cpu men:) Også xfx kort, mest fordi jeg digger merke men:) Sikkert ingen ytelse forskjell...^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå