hans A Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ser ut som linjene til B.B huset er overbelastet. De reklamerer med 300kb streaming. Men jeg får bare 62kb i skrivende stund. Var inne på lørdag og sjekket. Da var hastigheten 300kb. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Takk for informasjonen! Men joda, de sier jo selv også at de har problemer med kapasiteten. Jeg har 1024/256 adsl og når jeg velger "bredbånd" på stream så må jeg buffre noen sekunder hvert minutt, og det er litt kjedelig, men det er jo BB også... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det er jo dønn kjedelig da. Eneste som er noe interessant er vel når jentene dusjer Inatt flasha jo hun rammstein-berta utstyret sitt i dusjen. Sikra seg vel en god del fans bare på det. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det er jo dønn kjedelig da. Eneste som er noe interessant er vel når jentene dusjer Inatt flasha jo hun rammstein-berta utstyret sitt i dusjen. Sikra seg vel en god del fans bare på det. Hun er kjent fra irc fra før av da hehe.. seen here before Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hadde vært en fordel om ho va fin å da,eller? Kunne like godt ha vært mordi i dursjen Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det er jo dønn kjedelig da. Eneste som er noe interessant er vel når jentene dusjer Inatt flasha jo hun rammstein-berta utstyret sitt i dusjen. Sikra seg vel en god del fans bare på det. Hun er kjent fra irc fra før av da hehe.. seen here before bilder? :o poste?? sende?` vil ha! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Blah, se på big brother ikveld så ser du henne sikkert i dusjen igjen. Hun er den yngste jenta i BB-huset da, så hvis du mener hu ser ut som mora di er ikke du gamle karen Tantor, 7-8 år kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå