Gå til innhold

Hvis du kunne velge noen å se live -hvem?


2ball_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Pantera, Black sabbath, Megadeth, Led zeppelin, Pink Floyd, Cream, Jimi Hendrix, Stevie Ray Vaughn, Buddy Guy, Springsteen(får jeg forhåpentligvis billeter til å se i sommer).

 

Men uansett så kan jeg dø en lykkelig mann om jeg får sett bruce i sommer, da har jeg opplevd alle mine største favoritter live som fortsatt er mulig å se live.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

The Clash og Pink Floyd er klart på toppen. (Synd jeg aldri kommer til å se noen av dem)

Ebba Grön! Nå får jeg se Joachim Thåström (han som var vokalist) live om noen måneder :D

Jeg skulle så gjerne sett Turboneger live før de ble oppløst i 1999. Er ikke like interessert i å høre dem etter dem kom tilbake igjen.

 

Edit: Kom plutselig til å tenke på: tenk å være i Pompeii i 1971 og se Pink Floyd fremføre Echoes. :love: Hadde jeg kunne reist tilbake i tid, ville jeg difinitivt reist til 1971!

Endret av sandinista
Lenke til kommentar

Om jeg skulle gjenopplevd noen konserter så er det tre stykker som utmerker seg:

 

Dire Straits, Alchemy. Satan for en konsert. Helt fantastisk. Sinnsykt gitarspill og tilnærmet perfekt setlist.

Pink Floyd, Pulse. Et helvetes lysshow og likedan musikk, om enn litt rusten.

Pink Floyd, Pompeii. Drømmende, psykedelisk og orgasmisk.

Lenke til kommentar

Monotonix har sinnsykt fett sceneshow. Og så heldig som jeg er, får jeg sett dem på Øya i august! Elsker når yndlingsband kommer til festivaler i Norge!

The Hentchmen står også høyt oppe på lista. Sinnsykt tøft band.

Men hadde også likt å sett Dungen (teit 18års grense hindret meg forrige gang de var i Norge), The Go, Coachwhips og The King Brothers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...