Gå til innhold

Hvis du kunne velge noen å se live -hvem?


2ball_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fortsatt ikke vært på Metallica, men til sommeren er det en drøm som blir realitet.

 

Å få se Pantera live blir derimot ikke noen realitet, men det hadde vært helt sinnsykt. Det er det første som slår meg. Det eller Led Zeppelin i sine glansdager.

 

Det er nok mer realistisk at Killswitch Engage kommer til nærområdet etter hvert, og da skal jeg gjøre mitt ytterste for å være blant publikum. AC/DC er forøvrig også noe jeg har tilgode å se uten at jeg heller har fått tak i billetter. Med min økonomi vil nok det forbli en drøm en stund til.

Lenke til kommentar

Bandet som kanskje sliter minst med piratkopiering på grunn av navnet, Live.

Alternativ rock, helt sykt fin musikk. Anbefales på det sterkeste.

 

Morsomt navn med tanke på vanskelighetene det skaper for piratkopiering, og spesielt når de også har et album som heter for "V".

Men mindre piratkopiering medfølger jo at ferre har hørt om bandet, desverre.

 

Edit: Men jeg kan nå egentlig også nevne at Damien Rice også ligger høyt på :love:-listen.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Helt klart Pink Floyd selv om kun David Gilmour hadde klart seg..

Klart seg?

Veit at eg komenterar eit gamalt innlegg no, men eg er ikkje heilt med.

Roger Waters klarer seg også heilt fint, samt så er eg sikker på at Mason hadde klart seg bra under ein konsert. Så eg er litt uenig :)

Jeg også. Etter hva vi fikk se på Live8, skjønner jeg ikke hva du mente med det der DukeCoke... Jeg var forresten å så Roger Waters i Bergen i fjor, og det var jo rett og slett fantastisk! Møtte han på hotellet gjorde jeg også! :D

Lenke til kommentar

For noen år siden, gikk meg og en kamerat på Immortal konsert, delvis ut av kjedelighet. Det er det nærmeste jeg er kommet til en religiøs opplevelse noensinne. De spillte bedre enn noe annet band jeg har sett før. De var headliner på Hole in the sky, og de holdt det gående i 2 timer og 40minutter.... I noen av pausene som bandmedlemene brukte til å drikke vann i, så fortsatte bare trommissen. Jeg tror trommisen er udødelig. Helt seriøst, inget menneske kan gjøre det han gjør i nesten 3 timer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Håper jeg kommer meg på Opeth-konsert i desember, og hadde ikke gjort meg noe å sett Metallica en gang til neste år, selv om jeg har sett de to ganger før.

 

Edit: Kunne også tenkt meg å se Gojira live. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...