Ethernet Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Metallica S&M Endret 4. august 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er mye jeg fremdeles har sjansen til å få med meg, men av ferdige band jeg gremmer meg over at jeg enten er for ung eller treg til å ha fått med meg er Queen kanskje det største. Zeppelin i sin storhetstid, men da var jo mamma og pappa drittunger selv. LOK er det i hvert fall ikke fysisk umulig at gjenforenes. Nina Hagen Band hadde vært rått. Skulle ønske Gov't Mule kunne tatt turen over dammen en gang. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Genesis MED Peter Gabriel og Steve Hacket er helt klart de som står øverst på listen for meg. Vis de noen gang gjennforenes sitter jeg gjerne på fly i 10 timer+ får å få med meg det. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 vist jeg skal være litt realistisk så har jeg megt lyst å få med meg slipknot og kaizers orcherstra. sistnevnte gjerne i danmark. dette har jeg lovet meg selv at jeg skal klare. spesielt etter at jeg må la slipknot konserten i spektrum(?) forbigå.. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det største måtte ha hvert Led Zeppelin. Andre band jeg kunne tenkt meg å sett live er The Who, Queen og Deep Purple. Lenke til kommentar
Iskrembil Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Arcturus reunion!! Tror jeg hadde ca daua av lykke da.. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det måtte blitt Guns N' Roses med orginalbesetning, for 18-20 år siden.Da Axl var både ung og dum og ikke bare dum, og lenge før han lagte et coverband med samme navn. Må si meg enig med deg:) Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Roky Erickson. Eventuelt Tom Waits. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Daft Punk alive ville vært helt rått, men ellers kommer Radiohead og coldplay høyt opp vanskelig å velge... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Sunn O))) med Igor fra Chirgilchin på vokal. Jeg hadde reist verden over for å fått med meg det. mp3: Chirgilchin - Igor's Solo Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Pink Floyd! Alle gutta samla.. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Placebo. Jeg har vært fan av dem i årevis men vært for ung til å dra på festivaler og konserter for å se dem. og nå de sisste åra har de ikke vært i distriktet. (hadde kanskje fått lov under Quart 06'. men da var jeg langt til sjøs) TOOL. Sto langt bak på brua under Øya festivalen 07, men jeg var ikke ordentlig fan da, så skulle gjerne sett dem igjen. A Perfect Circle. De er oppløst, men faen det ville vært morro. er selvfølgelig mange fler jeg gjerne ville sett men orker ikke ramse opp. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har alltid ønsket å se Pink Floyd live.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har i det siste sett noen opptak av Radiohead live, og det virker helt rått! Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har i det siste sett noen opptak av Radiohead live, og det virker helt rått! Enig! Særlig den 94' versjonen av Creep. Fantastisk vokalprestasjon Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja han er vist rimelig fantastisk live! Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 AC/DC er drømmen. Men jeg sitter fortsatt uten billett..... -_- Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Led Zeppelin på midten av 70-tallet. Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Bruce Springsteen, 80-og 90-tallet. Genesis Bryan Adams, i hans yngre dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå