Gå til innhold

Hvis du kunne velge noen å se live -hvem?


2ball_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle veldig gjerne sett Prince live igjen.. Har sett han 3 ganger før, og etter min mening har det bare blirr bedre for hver gang. Jeg vil ha mer!

 

Ellers ligger Underworld og Leftfield rimlig høyt opp på lista, men å se Venetian Snares fremføre Rossz Csillag Allat Szuletett live sammen med et symfoniorkester må nesten være toppen av kransekaka. Det hadde vært noe det! Kjenner det kiler i kroppen bare å tenke på det..

 

Denne lista kunne blitt lang, men jeg slutter nå mens leken er god. ;)

Lenke til kommentar
Eg kunne tenkt meg å sett Pink Floyd i 1972. Ei setlist med Echoes, Careful With That Axe Eugene, A Saucerful of Secrets, Atom Heart Mother, Fat Old Sun, songar frå Dark Side of the Moon og uferdige songar som kom til å ende på Animals. Eg kan ikkje tenke meg noko band til noko tid som kan hamle opp med det.

Det hadde vell vært en av de første tingene jeg hadde gjort med en tidsmaskin, og tatt en tur innom Wembley i 86 og sett Queen :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil gjerne se Kaiser Chiefs igjen. Så dem på Hove-festivalen i fjor. Det er den beste konserten jeg har vært på (og jeg har vært på endel konserter)! Det til tross for at jeg var gjennomvåt og klokka var 02, så jeg holdt på å sovne etter ganske søvnløse teltnetter på festival. Trettheten ble fort borte når Kaiser Chiefs gikk på scena og lagde liv som ingen andre. Skal nevnes at jeg er stor fan av musikken de har. Det er noe spesielt med de enkle tekstene de har, og den fengende musikken.

Lenke til kommentar

Den ultimate konserten hadde vel vært Arjen Lucassen sammen med de 11 orginale vokalistene og resterende instrumentalister fremføre The Human Equation i sin helhet! Dette er vel mer eller mindre en umulighet, men det er nok en stor drøm.

 

Supertramp med orginalbesetning hadde også vært noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...