2ball_ Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 The Beatles. de hadde jeg helt glemt, men tror alikevell ikke det hadde vert førstevalget.. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 The Beatles. de hadde jeg helt glemt, men tror alikevell ikke det hadde vert førstevalget.. Hvis du har glemt dem er det vel ikke så rart at de ikke hadde vært førstevalget. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 The Beatles. de hadde jeg helt glemt, men tror alikevell ikke det hadde vert førstevalget.. Hvis du har glemt dem er det vel ikke så rart at de ikke hadde vært førstevalget. så sant, så sant.. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Gåte. Oooh, I second that! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det første og åpenbaret valget er The Beatles anno 1967. Og når jeg først er kommet meg tilb ake til '67 skulle jeg dratt til Woodstock å fått med meg Jefferson Airplane. Og så hadde jeg fulgt etter Grateful Dead på turnè og blitt en ekte dead head. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ikke et band, men en festival. Jeg kunne gitt hva som helst for å gått tilbake til 1969 og vært på Woodstock-festivalen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 The Doors med Jim Morrison. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Soundgarden Man blir så utrolig gira av msikken, så publikumsopplevelsen hadde vert helt hysterisk. (Led Zeppelin på en veldig god 2.) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 mange fine forslag, men jeg svaner begrunnelse på en god del av de.. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Eg kunne tenkt meg å sett Pink Floyd i 1972. Ei setlist med Echoes, Careful With That Axe Eugene, A Saucerful of Secrets, Atom Heart Mother, Fat Old Sun, songar frå Dark Side of the Moon og uferdige songar som kom til å ende på Animals. Eg kan ikkje tenke meg noko band til noko tid som kan hamle opp med det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Pantera The Project Hate Engel TOOL <- Metallica (var på Valle Hovin. Gud hvor fett det var) Lumsk (har sett de to ganger, men det er like digg hver gang) Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Uten tvil The Who , før Entwistle og Moon døde. Ingen som har nevnt dem før heller? De blir jo regnet som ett av historiens beste live band Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Linkin Park, definitivt. Har sett dem live 2 ganger i år, i London og Munchen. De leverer like bra hver gang, og gjør slik at det blir liv blandt publikum. Andre valget mitt måtte blitt Slipknot. Satser på å inn til spektrum å se dem i november ( Måtte bare føye til at på konserten i Munchen var også The Blackout, som leverte et kanon live show.) Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jimi Hendrix Men det er vel lite sannsynlig. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) PJ Harvey i Operaen. Hver gang jeg tenker på at jeg ikke klarte å skaffe billett til den konserten, gråter jeg innvendig. POLLY KOM TILBAKE! Endret 23. juni 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Metallica, både med Cliff Burton, og med Jason Newstead under Damaged Justice Pink Floyd under Animals-æraen Led Zeppelin etter Phsyical Grafitti U2 under Zoo TV (Achtung Baby/Zooropa) Springsteen etter Darkness Tool på Lateralus-tour Iron Maiden under Somwhere in Time eller 7th son Opeth under Deliverance-tour Rage Against the Machine etter debutskiva Death Pantera etter Vulgar The Prodigy etter Fat of the Land Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Rage Against The Machine Leftover Crack Bob Marley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå