Kiman™ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Definitivt Jimmy Eat World og Bruce Springsteen. Jimmy Eat World spiller for 2. gang her i Norge i kveld, i Oslo (Norwegian Wood). "The Boss" spiller vel i gjennomsnitt en konsert i Norge per år. Det er jeg fullstendig klar over, JEW får jeg dessverre ikke med meg, men har billetter til The Boss 7.juli. Så det skal bli gøy Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Rage against the machine The Smashing Pumpkins anno 1995 Within Temptation - igjen men utendørs og med skikkelig lydanlegg slik at de høye notene Sharon når ikke bare blir "BRRRRRRRRRRRRRRRRR" i anlegget Metallica og SanFran orkesteret live.. hmm... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) SanFran orkesteret? ja, uff "BRRRRRRRRRRRRRRRRR" i anlegget er ikke bra.. skulle gjerne vert på Kiss konserten, men jeg får nøye meg med at min bror var der og kan fortelle meg om den.. -.- Endret 13. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 denne http://en.wikipedia.org/wiki/S&M_(album) Lenke til kommentar
adde_spillegal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Foo Fighters ville vært konge Dumt det ikke kommer noe på NRK nett-tv fra norwegian wood... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) denne http://en.wikipedia.org/wiki/S&M_(album) så vist jeg høre riktig godt etter så vil jeg kunne høre deg i folkemengden? facinerende... edit: Bruce Springsteen vir ikke et dårlig forslag. mye ra musikk fra den kanten. Endret 13. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Foo Fighters ville vært konge Dumt det ikke kommer noe på NRK nett-tv fra norwegian wood... Gjør det vel: http://nrkp3.no/ (skal ikke si om de har noe fra Foo Fighters-konserten der, men de har fra QOTSA Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Porcupine Tree,Tori Amos, Led Zep og Mew. Og sikkert en hel haug til. O Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Led Zeppelin, alle helst under How The West Was Won-konsertene (hvem som helst av de, gjerne begge=) Bandet var helt fantastisk de to kveldene, bedre enn noensinne. I mine øyne blandt de aller beste opptredner noensinne. Hadde heller ikke vært noe imot å være en av de få heldige som fikk se Pink Floyd i Pompeii i 1972... Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Helt klart Pink Floyd, som ved Live8 i 2005 da Roger Waters og David Gilmour sto sammen på scenen. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) RETURN ;D drømmen min går i oppfylelse også da skal se dem live neste fredag kveld 22.30 http://sommerfestivalen.no/2007/Bandene.htm får også se stage dolls live ;D sjekk linken jeg linka til ;D andre jeg kunne tenkt å se live: metallica pink floyd quiet riot GNR pearl jam led zeppelin kiss steve vai Jimi Hendrix(bare synd han er dau han er min største fan ) dire straits eric clapton eric johnson iron maiden Endret 14. juni 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 jimi hendrix er din største fan? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 uansett. du skjønner va jeg mener ? beste artisten jeg har hørt musikken til elns Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Oooh, jeg ville vært på Pink Floyd - PULSE-konserten i 1994. Drømmer meg stadig bort til DVDen. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Oooh, jeg ville vært på Pink Floyd - PULSE-konserten i 1994. Drømmer meg stadig bort til DVDen. skulle også ønske jeg var på den konserten. bare synd jeg vare 3 år da ;O Lenke til kommentar
Parson Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Blant nålevende artister som jeg ønsker å se men enda ikke har sett Live må det bli - Kid Rock Få som kan rocke som han, og det hadde vært herlig å få oppleve han Live. Blant artister fra fortiden - Elvis Presley Måtte kanskje hatt øreplugger mot all skrikingen fra jenter, men... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Definitivt Creedence Clearwater Revival. Det er mitt favorittband! Ville hatt utrolig lyst til å se AC/DC med Bon Scott og. Endret 15. juni 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå