raWrz Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Green Day Pendulum Muse Paramore Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Green Day - Gadd ikke Pendulum - sett Muse - sett Paramore - har hatt muligheten 2 ganger ^^ Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Postet i denne tråden for litt under to år siden elns, så mine valg har blitt litt forandret. Hadde nok vært noe for seg selv å fått med seg en konsert med The Beatles må jeg si! Pantera ville likevel vært den største drømmen! Håper også å få med meg Metallica og The National snart, men det er vel ikke så veldig lite sannsynlig som de de to førstnevnte. Smashing Pumpkins og Pixies ville også vært kjekt! Endret 15. august 2010 av Sheogorath Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg drømmer om å se… Pink Floyd (Fremføre et av 70-talls-albumene i sin helhet, med alle medlemmene). Ulver fremfører Bergtatt (1994). Mayhem på seint 80-tall / tidlig 90-tall. Jimi Hendrix, 1969, Woodstock. Wu-Tang Clan fremfører 36 Chambers, og/eller GZA/Genius fremføre Liquid Swords. Madvillain fremføre Madvillainy. Sonic Youth i en støvete kjeller, Daydream Nation, 1988. King Crimson - In the Court of the Crimson King, 1969. Goodspeed You! Black Emperor fremføre F#A#oo. Boris eller Sunn O))) live. Sånn i farta. Endret 3. august 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Neutral Milk Hotel/Jeff Mangum. Det ville vært på linje med en religiøs åpenbaring. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Av de jeg ikke har sett må det vel bli: SOAD Rage Against The Machine Beatles Elvis P. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Linkin Park.. Kan bli en realitet denne høsten Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 - NWA - Eazy-e - 2pac/biggie Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hadde bare tidsmaskiner eksistert hadde jeg garantert reist tilbake og sett Suicidal Tendencies en gang mellom perioden 90-92, Helmet i 94/95 og Pantera kanskje en gang tidlig på 90-tallet. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 System Of A Down Iron Maiden(Har sett de live før, men vært awesome å vært på Rock in Rio) Linkin Park Slipknot Bruce Springsteen Avenged Sevenfold Volbeat Children of Bodom Nickelback Bon Jovi ...er nok sikkert flere også. Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Pink Floyd Led Zeppelin Bob Marley Frank Zappa The Doors Queen Uten tvil topp 6, å rangere de plassene er umulig. Men Jimi Hendrix, Johnny Cash, og Beatles hadde også vært utrolig rått. Og Strawbs. Og Dire Straits. Og Thin Lizzy. Oooog Supertramp. Også Small Faces. Janis Joplin. Creedence Clearwater Revival. Cream. Free og Bad Company. David Bowie, Nazareth, og Slade på 70-tallet... Cornelis Vreeswijk kanskje. Cat Stevens. Og norske Aunt Mary og Titanic. The Animals. T.rex, Ten Years After, Grateful Dead. Herregud så mye min generasjon har gått glipp av Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ozzy / black sabbath. det er i morgen det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bare Ozzy i alle fall. Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Så Benny Benassi live i år. Det skulle jeg gjerne opplevd igjen! Arch Enemy skulle jeg likt å sett.. blonde dama som "synger" er jeg keen på å oppleve ;D Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Genesis en gang på 70-tallet før Gabriel forlot bandet. Det skulle jeg ha likt å sett. 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Måtte vel blitt Jimi Hendrix opptreden på monterrey eller på woodstock. Johhny cash`s konsert i Folsom Prison. Queen på Wembley, Michael Jacksons HIStory tour eller en av kiss`s konserter fordi seceneshowet er utrolig Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Pink Floyd og Stonegard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Genesis en gang på 70-tallet før Gabriel forlot bandet. Det skulle jeg ha likt å sett. Har vært noen rykter i det siste ang. reunion med Peter Gabriel og Steve Hackett. Om det faktisk blir noe av vet jeg ikke men. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå