Khalifen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Et band jeg vil se igjen er Monotonix, helst i et lite og svett lokale! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Pink Floyd og Beatles... ^-^ JA. Og The Alle Værste^-^ Endret 23. september 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
tNy Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 The Game, sett han mange ganger før. Beste live rapperen noen gang. Men jeg vil egentlig se Lil Wayne live, har hørt det før, og det er det mest latterlig av en fjortiss unge i stemmeskifte jeg har hørt. Lenke til kommentar
Kanoner Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Extol!!! He he he. Er det snakk om Extol fra Bærum? Isåfall bringer dette mange gamle minner. Jeg var russ i Bærum i 96, og gikk i klasse med en som var i samme menighet med disse folkene. Var en del på øvinger og så på det året. Hadde også en demotape med tidlige sanger som jeg fikk låne. Aaah ze memoriez! Tidig at de har blitt så kjent. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dire Straits, hadde lett reist langt for å få oppleve de live, men det kommer nok aldri til å skje igjen. Genesis, med tidlig 70-talls-besetning, usannsynlig scenario nå. Camel, kommer neppe til å turnere igjen. Queen, med Freddie Mercury. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Bob Dylan når de var på Rolling Thunder Revue turneen, mest ønsket og fortsatt mulig er Tom Waits (selv om det er vanskelig nok det og..) Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det måtte blitt Marillion med Fish som frontvokalist. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Bump Har lyst å se om noen har endret menig eller om noen vil satse på nye band. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Alice in Chains med Layne i spissen, Pantera, Jimi Hendrix, John Butler Trio eller John Frusciante hvor han spiller alt fra det tidligste til det nyere. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hendrix, Deep Purple(Blackmore & Gillan) og Led Zeppelin Lenke til kommentar
Simenostnor Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Bruce Dickinson solo, uten tvil Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Forbannet være foreldrene mine at jeg er født så seint. Skulle gjerne ha sett: Pink Floyd @Pompeii The Prodigy @Rock Am Ring Pendulum @Brixton Jokke Bob Marley Iron Maiden @Rock in Rio Tool Bob Dylan Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Bob Marley og David Gray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå