Gå til innhold

Hvis du kunne velge noen å se live -hvem?


2ball_

Anbefalte innlegg

Det spiller ingen rolle om bandet er oppløst eller gått i graven. Om du kunne velge hvem som helst å se live. Et band eller en artist.

Skriv hvilket band du ville valgt og gjerne en liten begrunnelse.

 

Personlig ville jeg valgt "queen" grunn: De har mange gode sanger og de skulle vistnok være helt fantastisk live. 2. valget ville vert slipknot.(men der er det en viss fare for å få en flaske i bakhodet.)

 

Så hvem ville du valgt?

 

Edit: Det kan gjerne være lineup på fesitivaler ol. men jo mer presis du kan være desto bdre. F.eks. hvilket band/artist du vile satt størst pris på. Prøv også å ta med hvorfor du ville valgt akkurat dette :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det spiller ingen rolle om bandet er oppløst eller gåtti graven. vist du kunne velge hvem som helst å se live. et band eller en artist.

 

Bob Marley and the Wailers (anno 1975)

Deep Purple (Made in Japan konserten)

Prince (Purple Rain turen)

Muse og Arcade Fire (fordi de er jævlig bra live)

Endret av theSaint
Lenke til kommentar

Skulle gjerne vært på en "Mark Lanegan-kveld", hvor han hadde spilt det beste fra alt han noen gang har vært med på (soloarbeid, Isobel Campbell, The Gutter Twins, QotSA, etc.). Hadde vært himmelsk.

 

Også skulle jeg gjerne ha skrudd klokka tilbake og sett Queens of the Stone Age fra Songs for the Deaf-perioden. Josh Homme, Nick Oliveri, Mark Lanegan, Dave Grohl og Troy van Leeuwen må være den sykeste lineupen noensinne! :D

Lenke til kommentar

The Clash. Mest fordi de er et av mine favorittband, men også fordi de har knallgode låter som man kan like uten å like bandet. Og å få sett et "ordentlig" punk band spille hadde vært gøy.

The Adolescents vil jeg også se, de holder på fortsatt og jeg har en konsert-DVD med dem, hvor blåser sokkene av meg; Rå energi!

The Mighty Mighty Bosstones: Har hatt noen reunion-shows i år, men ikke mer. Dette er ska-punk fra noen erfarne folk. De får stort sett bare skryt av folk som har sett dem live. Fra rolig reggae med hornblåsere til full-pupp punk i samme låt. Vakkert!'

 

EDIT:

Nå vil jeg også se Riverboat Gamblers! Hørt dem på plate nå, og de blåser sokkene av meg. FUll fart rock'n'roll med punk-energi og -attitude!

Endret av SobrietyMisfit
Lenke til kommentar

Led Zeppelin då de var på topp. Zeppelin er favorittbandet mitt, men eg har (selvfølgelig) ikkje hatt sjans til å sjå dem live. Har The Song Remains The Same-dvd-en og til tross for forferdeleg stil og hårfrisyrar virkar det fantastisk.

 

Jimi Hendrix hadde eg heller ikkje hatt noko imot å sjå live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...