tuXP-G Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 /quote/ similar to flashing the utility is trying to use the drive and cannot as its ntfs and dos cannot read it http://www.msi.com.tw/html/support/bios/note/ntfs.htm get me boot drive http://www.nerdlabs.org/bootdisks/diskimag...ages/bootme.exe boot to that change to floppy with your utility and new firmware on copy them to ram drive,c probabley it says as me disk boots up changeto c prompt and run them from c prompt /quote/ Dette er svaret jeg fikk av en dude, angående brennehastigheter for min 52x cd-rw og memorex 48x plater. Kan noen som har litt peil oversette dette til et leselig språk, som f eks norsk? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 At du skal lage en bootdisk med firmware på, men siden du har en ntfs-partisjon kan ikke dos boote, og det lages dermed en ram-disk på noen få mb. lokaliser denne disken (som han sier er det sikkert c eller d), kopier firmware over på denne disken og flash. Voila! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 og hvordan kan jeg lokalisere denne ram-disken? hvis den bare er på et par mb så må jo det være en mappe eller no sånt da? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 eyh bergangster eller noen andre, please hjelp meg med dette a, urgent! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 no problem fant saken ut Men! Jeg har prøvd å brenne 5 cd'er nå, alle failer. To faila på 99% i Nero, en faila på 98% i Nero, en faila i Fireburner og en faila i Easy Cd Creator 6. Pointet mitt er at MEMOREX 700MB CD-R 48x compatible SUGER HESTEPÆRER!!!!! Alle coverne i den 10-pakken jeg har åpna er ødelagte, dvs den som holder cd'en fast i midten har mange av de små "beina" knekt, så hver gang jeg åpner coveret så ramler det ut små plastbiter, og må bytte innmat! Memorex kan dø av pest og kolera og brenne i ricki lake helvete! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Synes at Memorex er ganske greie jeg, kjøpte en 100 pakning uten kover til 250 kr på Smart Club i vinterferien. Kjempefornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå