Gå til innhold

Kritikk på Brenden Consulting..


Anbefalte innlegg

Lys grønt er en veldig fin kontrast til grått, imo, mendet spørs om gråfargen her kanskje er litt mørk.

 

Ellers synes jeg du kanskje bør fjerne mønsteret fra den lysere linjen over " Du er her: Hjem / Hovedside

"

Er den linjen egentlig nødvendig? Det er vel nok skille mellom headeren og teksten der uten å ha den boksen der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan prøve meg ihvertfall.. :) Merker at det er vanskelig å finne en farge som passer..

 

 

Linjen som du spør om er til pga submeny. Jeg er avhengig av å ha en submeny for det er en del forskjellige ting jeg vil dele inn på siden. Om du klikker på "Tjenester" vil du se ett eksempel av dette.. :)

Lenke til kommentar

Ikke akkurat kritikk av nettsidne men..."alt fra webdesign til bilstereobygging"? Virker jo ikke akkurat som en spesialisert bedrift. Hva ligger mellom webdesign og bilstereobygging? Geologi? Politisk rådgivning? Jeg ser ikke akkurat overgangen mellom de to :) Vil foreslå at du lager en side for hver av virkene dine, gjerne registere forskjellige firma for hver av dem om du er like seriøs om alle sammen. Folk oppsøker spesialister på slike områder du nevner på siden, ikke generalister. Ikke det at det er negativt å ha kunnskap om mange forskjellige ting, men et firma burde egentlig fronte en spesialitet om de har en, spesiellt om det er en bedrift med kun en begrenset besetning.

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

Konsulteringsfirmaer kan drive med så mangt.. Er enig i at det ikke har en særlig sammenheng, men det er jo de tingene jeg skal drive med.. :p Kom gjerne med forslag til hvordan jeg kan få dekt det bedre! :)

 

Svar til editen din: Noe jeg burde se an, men det blir nok desverre for mye styr med flere forskjellige firmaer.. Hva om jeg klarer å overbevise kundene om at jeg er god på begge felt? Det burde vel holde?

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Vel, blir kanskje litt stress å registrere nytt firma på hvert virke. Du kan vel lage undersider av konsultfirmaet for å skape illusjonen av at det er 2 forskjellige avdelinger da :)

 

Brenden Consulting: Web og Brenden Consulting: Lyd med egen header og detaljinformasjon for de forskjellige kanskje?

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

Tenkte å lage det slik at det er forskjellige avdelinger ja.. :) Men på forsiden må jeg nesten fronte det jeg driver med, slik at kunden med en gang veit det.

 

Selvfølgelig, mye av tekstene omkring kan for omformuleres.. :) Takk for kritikk på dette forresten! Slike ting er ikke alltid like lett å tenke på i farten!

Lenke til kommentar
Brenden Consulting er et enmannsforetak [...] Vi driver med alt fra webdesign til bilstereobygging [...] for å sjekke ut mer detaljert hva vi driver med!

Er det vanligvis flere personer som jobber i et enmannsforetak? :p

Ja, faktisk. Man kan faktisk ha opptil 31 ansatte (er det vel). Problemet er bare at eieren sitter med alt ansvaret. :p Er forøvrig et godt etablert vekterselskap her jeg bor som er enmannsforetak..

 

</OT>

Lenke til kommentar

Da var forresten designet ferdig implementert i Wordpress, og jeg er veldig fornøyd! :)

 

Satte det opp slik at prosjektene som vises på forsiden er poster, så jeg kan veldig enkelt legge ut nye prosjekter. Dette henger såklart sammen med footeren også, så designet fungerer akkurat slik jeg hadde tenkt. Ypperlig! Trenger bare å pirke litt på hvordan bildene skal fungere på forsiden, og litt annet småpirk. Ellers har jeg funnet ut at jeg skal bruke en ganske lys og fin blåfarge på noen av linkene for å bryte litt.

 

www.bconsulting.no/wp

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Takk for positiv feedback! Implementeringa har tatt sin tid ja, og nå må jeg bruke tiden på og finpusse det siste.

 

Føler f.eks at innholdet på de andre sidene ikke sitter i det heletatt. Eks: http://bconsulting.no/wp/?p=20

 

 

Noen som kan hjelpe meg litt? :) Prøver ellers å rette opp i alle feilene dere har nevnt nå.. :)

 

 

EDIT: La til ett bilde så dere får se hvordan det blir med kontrastene.. :)

 

EDIT2: La til ett bilde med forslag til farger som skaper litt mer liv i designet. Hvilke av dem har potensiale syntes dere? Personlig syntes jeg de mørkeste ble litt for mørke. Designet trenger noe som skjærer seg litt ut. Eller hva?

 

post-91181-1215083950_thumb.png

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...