andsol1 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hallois! Kjøpt meg data med spesifikasjoner: Intel Q6600 QuadCore 2,4 8GB ram (trenger ingen kommentarer om at det ikke er noe vits med 8 gig ram, fikk de siste 4 gigaene billig) 9800GTX Men lurer på hva jeg skal velge mellom 64 og 32bit vista. Hører noen sier at enkelte programmer har problemer i 64bit. Men får aldri finni noe svar på hvordan programmer dette gjelder. Og for å få bra ytelse på 8 gig ram må jeg jo ha 64bit, men burde jeg vente med det foreløpig? Håper noen kan svare på dette Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 64 bit uten tvil, med 32 bit får du bare brukt 3,2 gb ram, noe du sikkert vet. Jeg har ikke hørt om noen programmer du ikke får kjørt med 64 bit. Kjenner en som har 64 bit vista. Han har ikke problemer med noen ting. Go for 64 bit ^^ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) det finnes jo en del eldre programmer som ikke fuker i 64-bit, men disse fungerer ikke i vista i det heletatt, så det er bare å "go for it". med mindre du vil ha 5gb ram som støvsamlere i kabinettet.. edit: lenge siden vi har vert i samme tråd lambi ^^ Endret 4. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
andsol1 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Takk skal dere ha begge to Supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå