konduktans Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvem var han på slutten av dagens episode? Likna på Xavier i X-men:P Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, så det på jutub nå Lurer på hva serien slutter med jeg.... Spennende! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvordan kunne du unngå å se at det var Locke? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvordan kunne du unngå å se at det var Locke? Lurer jeg og på, umulig å ikke kjenne han igjenn Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvordan kunne du unngå å se at det var Locke? Etter å ha lest på forumet her har jeg sluttet å bli overrasket over hvor lite folk får med seg av Lost Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 For å si det sånn, når klokka er nesten tolv, jeg har vært opp seint hver dag hele uka og stått opp 7, så er jeg ganske lost(ja, det var et ordspill). Jeg skulle egentlig få vite hva jeg kommer opp i eksamen i i dag også, men får vite det på tirsdag. Alt stresset tatt i betraktning la jeg ikke merke til at han var locke. Han hadde jo ikke engang skjeggstubbene han pleide å ha! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hehe... Også opprettet du en tråd. Gratulerer. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Flere innlegg er jo alltids bra! Tenkte egentlig at siden Norge sender så å si parallellt med USA, så var det ikke noe vits å google. Men det var det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå