audunbra Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Prøver meg med et nytt bilde her på bildekritikken, denne gangen i S/H. Klarte ikke helt å bestemme meg for tittel, så da brukte jeg begge det sto mellom;) Synes på tross av alle linjene og vinklene i bildet, har det noe rolig over seg (derfor "harmoni"). I tillegg føler at jeg det lyse området i midten drar meg innover, og at jeg bare må forsere hinderet på "gangveien" på venstre side for å komme dit (derfor "veien til frelse") Kritikk mottas med stor takk! Tatt med 30D på Av-program, Sigma 17-70 linse på 17mm, f5.6, ISO 200, lukkerhastighet 1/125 sek. Kun konvertert til S/H, ellers rett fra kamera. Edit: Heder og ære til den første som gjetter hvilket bygg det er! Endret 4. juni 2008 av audunbra Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Dette er enkelt og greit bilde. En effektiv lek med linjer og komposisjon. Valget av monochrome er selvsagt og velvalgt. Det er ikke så mye mer å si enn at det er et bra bilde i sin genre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå