langkaas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hva syns du er best? Å gå uten boxer under buksa eller med boxer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du glemte det siste alternativet: - Å lage meningsløse tråder. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du glemte det siste alternativet: - Å lage meningsløse tråder. er du veldig mot meningsløse tråder eller? on topic: boxer, men ikke silke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 er du veldig mot meningsløse tråder eller?Jeg har innledet et personlig korstog. Men ontopic: Hender jeg går commando men foretrekker bokser. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Nei jeg må ha boxer... Orker ike la det henge og slenge Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 boxer eller kommando? Boxer... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Har du jeans, vil jeg anbefale boxer. Shorts eller noe løst er det vel digg å la det henge. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Ja det er jo akkurat som når jeg bader Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 on topic: boxer, men ikke silke. Hvor mange ganger har du brukt en bokser av silke? Jeg tipper null. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Silkeboxere har en tendens til å dra på grottevandring... Endret 5. juni 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
GeO Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 on topic: boxer, men ikke silke. Hvor mange ganger har du brukt en bokser av silke? Jeg tipper null. Hehe, bra poeng. ^^ Jeg er for å bruke boxer. Det kan imidlertid sløyfes hvis man har shorts med internett i. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Silkeboxere har en tendens til å dra på grottevandring... Hehe ikke tull Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Silkeboxere har en tendens til å dra på grottevandring... Pluss at de har null elastisitet Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Ja,vet ikke hvor mange ganger jeg har ødelagt silkeboxere når jeg har spilt fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå