ainstainy Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei.. Lurte på om noen har forslag til spill som er det er lett å få masse gamerscore på? til xbox 360 så klart.. Vett om avatar da.. men noen andre? som er litt mer normale Mvh Ainstainy Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 dirt, just cause, kink kong, lost(hadde 1000gs på etter en kvelds spilling) og cod4 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 AVATAR, 3MIN 1000GS, king kong, undertow,uno,hexic,eragon Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Oblivion er også relativt lett å få score i. Tar bare tid. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hvorfor spille for å få høyere score? Hvorfor ikke spille noe som er gøy? Endret 5. juni 2008 av andrull Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvorfor skal du ha et spill som er "lett å få masse gamerscore på" ? Hvorfor spille for å få høyere score? Hvorfor ikke spille noe som er gøy? Ja, hva faen.. Det er et tall gutt... Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 dirt, just cause, kink kong, lost(hadde 1000gs på etter en kvelds spilling) og cod4 Dirt er da ikke lett å få alle pointsene i? Men som svar, vil jeg si viva pinata. Viva pinata, kan du klare å gjøre alt på under 10 timer, eneste er et achivementey hvor du spille i 50 timer, men bare la xboxen gå for seg selv så kommer den etter vært. COD2 om du er dreve førstepersons spiller så er dette ikke noe problem, klarer det under 10 timer. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 The Darkness er rimelig lett å skaffe seg masse poeng på, samtidig som det er bra. Det samme med Bioshock og som nevnt Assassins Creed. Jericho faller i samme kategori. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvorfor trenger du å sanke spillpoeng? For å ikke miste stipendet? (haha, veldig morsomt.) Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 dirt, just cause, kink kong, lost(hadde 1000gs på etter en kvelds spilling) og cod4 Dirt er da ikke lett å få alle pointsene i? Men som svar, vil jeg si viva pinata. Viva pinata, kan du klare å gjøre alt på under 10 timer, eneste er et achivementey hvor du spille i 50 timer, men bare la xboxen gå for seg selv så kommer den etter vært. COD2 om du er dreve førstepersons spiller så er dette ikke noe problem, klarer det under 10 timer. man får vell alle uten om fem små om man bare runner det på det enkleste. og er jo bare to som er bittelitt krevende. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ja det stemmer vel. Men allikevel, tar tid Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 CoD4 bare spill gjennom hele dritten på veteran så får du alle unntatt 4 achivments[?]. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 CoD 4 og Halo 3 er sånn passe greie, men hadde jeg vært deg så prøv Avatar The Last Airbender. Vet ikke om noen flere, men så også at jeg ikke er sikker på Avatar spillet (navnet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå