2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 har ikke fått komentarer på det enda, men det er greit at fol vet jeg ikke har dysleksi. (tror ikke jeg har dysleksi i alle fall ) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 har ikke fått komentarer på det enda, men det er greit at fol vet jeg ikke har dysleksi. (tror ikke jeg har dysleksi i alle fall ) Sikker på at du ikke har dysleksi? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 har ikke fått komentarer på det enda, men det er greit at fol vet jeg ikke har dysleksi. (tror ikke jeg har dysleksi i alle fall ) Sikker på at du ikke har dysleksi? har ikke tkstet meg enda.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 har ikke tkstet meg enda.. tkstet = ? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Herregud Kris, om du ikke forstår det synes jeg synd på deg. Heller dropp den jævla arrogansen, hvem bryr seg om skrivefeil på et forum? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Unødig tråd IMO. Bruk signaturen din i stedet er mitt tips. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Herregud Kris, om du ikke forstår det synes jeg synd på deg. Heller dropp den jævla arrogansen, hvem bryr seg om skrivefeil på et forum? takker...? Unødig tråd IMO. Bruk signaturen din i stedet er mitt tips. sorry? har ikke så mye plass i signaturen. liker at den er "ryddig".. det er sikkert ikke godt nokk enda, men hva kan jeg gjøre med det..? venter bare til tråden lir stengt.. edit: akkurat.. den "lir" stngt, ja.. Endret 4. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 sorry? har ikke så mye plass i signaturen. liker at den er "ryddig".. det er sikkert ikke godt nokk enda, men hva kan jeg gjøre med det..? venter bare til tråden lir stengt..I just call them as I see them. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg vet. språkkurs? haha! Æ må læmp! Må du? Stikkord er det! Du forstår? Du dette? Jeg trøtt! Sov godt! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg vet. språkkurs? haha! Æ må læmp! Må du? Stikkord er det! Du forstår? Du dette? Jeg trøtt! Sov godt! hehe.. nå er jeg glad jeg laget denne tråden Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du har en del feil når du skriver, og det er ikke bare b-tasten sin som er problemet. Det handler egentlig ikke om du har dysleksi eller ikke, men at du ikke retter opp feilene dine. Bruk skift-tasten når du starter en ny setning, og hvis du leser over det du skriver vil du ikke få feil som "fol". Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Vet skal prøve å skjerpe meg, men med b-en på ordet så er det en ting mindre å tnke på.. Det var setningen jeg fikk når jeg skulle svare. Endret 4. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå