2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) kan ikke noe for det, men av og til får jeg uheldige blider av en lukkemuskel i hodet når jeg ser ordet "lukketid" på fks. akam. ta det med ro.. en dag skal jeg gå og få meg en diagnose... Endret 4. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kan ikke akkurat si jeg får noen assosiasjoner av betydning, nei.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Kan ikke akkurat si jeg får noen assosiasjoner av betydning, nei.. betydning, nei... da blir det jo en an sak.. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kan ikke akkurat si jeg får noen assosiasjoner av betydning, nei.. betydning, nei... da blir det jo en an sak.. Jeg mente vel egentlig at jeg ikke fikk noen assosiasjoner som var verdt å nevne. Ikke at jeg assosierte noe med hva selve ordet betyr. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Kan ikke akkurat si jeg får noen assosiasjoner av betydning, nei.. betydning, nei... da blir det jo en an sak.. Jeg mente vel egentlig at jeg ikke fikk noen assosiasjoner som var verdt å nevne. Ikke at jeg assosierte noe med hva selve ordet betyr. det sier seg salv når det ikke er verdt å neven neda bare tuller litt med deg.. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg ser rett og slett ikke vitsen i å starte en tråd på grunn av dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Trådstarter har rare assosiasjoner. ...See what I did there? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Det er jo en slags mekanisk lukkemuskel Bare at noen her tenker analfist og flaskeutredelse med engang . Endret 5. juni 2008 av Sir_Tonnes Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Det er jo en slags mekanisk lukkemuskel Bare at noen her tenker analfist og flaskeutredelse med engang . Det ordet har jeg ikke hørt før. Googlet det og got nothing. Opplys meg EDIT: Med mindre det er den typen historier som begynner med tuten på en 0,3glassflaske og ender med bunnen på en 1,5L plastflaske. Leste noe om noen slike gærninger en gang, satan i gatan, da har man lite å gjøre på. Man trenger forresten ikke å bekymre seg så mye over lukketiden dersom man har en god og stødig monopod. Endret 5. juni 2008 av Ekko Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Jeg ser rett og slett ikke vitsen i å starte en tråd på grunn av dette. jeg er are nysjerrig av natur.. har bitt på virka av venner. derfor jeg får sånne "assosiasjoner". den setningen der kan jo forsovidt også tolkes.. Endret 5. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Man trenger forresten ikke å bekymre seg så mye over lukketiden dersom man har en god og stødig monopod. Vel, snakker vi tripod stemmer det. Men jeg ville ikke brukt noe lengre enn 1/30 på monopod, og ikke lengre enn 1/60 hvis vi er over 300mm. On topic: nei, jeg tenker ikke på noe annet enn lukketid når man snakker om lukketid. Trådstarter: hvis du også finner noen begrepene blenderåpning, objektivfatning, linseelement, filter og blits ubehagelige grunnet assosiasjoner i retning av kroppslige funksjoner bør du oppsøke hjelp. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 ta det med ro.. en dag skal jeg gå og få meg en diagnose... Jeg ser frem til den dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå