Gjest Hegemor Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hei, jeg er en jente på 25 som har et spørsmål. Jeg har en liten skjevhet i haken, noe jeg har hatt så lenge jeg kan huske. Tror det er medfødt. Litt vanskelig å forklare, men om man trekker en loddrett linje midt på haken, er det ikke symmetrisk. Den venstre "delen av haken er litt lenger enn den høyre. Har alltid hatt lyst til å gjøre noe med dette, og spørsmålet mitt er hvor og hvordan jeg kan gjøre det. Tror ikke det skulle være noe stort inngrep, da det nok bare er å gå inn fra underleppa, og skjære bort den overflødige beinmassen. (Omtrent omvendt av det han i dødssyndene gjorde) Noen som vet hvor jeg kan få gjort et slik inngrep, hvor omfattende det vil være og pris? Venter spent på svar! På forhånd takk Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvis du bor i en større by finnes det helt sikker privaklinikker som gjør slike ting. Feks er volvat en slik klinikk som er tilstetde i flere byer: http://www.volvat.no/ Om du gjør et søk på google kan du sikkert finne flere lignende privatklinikker. Jeg vil anta at du må ha en konsultasjon for å bestemme hvoa inngrepet vil koste, med mindre det er en "standardoperasjon". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå