Kent Touch This Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nei, men du kommer med idiotiske stereotyper som at BMW bare er for kebabselgere. Videre møter du deg selv i døra når du påstår at Audi er bedre enn både BMW og Mercedes, hvorpå kilden du viser til sier at Audi ligger midt i mellom. Derfor er innlegget ditt teit. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Puss gebisset og ta på deg brillene og les teksten engang til. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Puss gebisset og ta på deg brillene og les teksten engang til. Jeg har perfekte tenner og perfekt syn. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Har konsollkrigen gått over til bilkrig nå da? Bilvalget er smak og behag, alt ettersom hva pengerpungen tåler. ps. har nå en Audi A4, 1,8T og er fornøyd med den. Men jeg forventer ikke at alle andre skal gjøre det samme .. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Stopp å krangle om hva som er best og ikke. Det er smaken som gjelder, hva man selv liker og ikke andre. Vi har Audi A4 98, A6 03 og skal kjøpe A4 09 om 2-3 mnd. For oss så er det Audi som er best, men det betyr ikke at alle skal mene det samme. Diskutere dette er ikke noe vits. EDIT: Se på brukernavnet mitt... Det skulle stå AudiMotor der men det var forsent. Endret 18. juli 2008 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har konsollkrigen gått over til bilkrig nå da?Bilkrigen startet lenge før konsollkrigen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå