trra Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det ingen bringer på banen er VAG delepriser, For ikke å glemme en god del tull med audiene. Forstilling, 1.9 Tdi motoren ++++ Åja, så deleprisene på Bmw og Merce er mye lavere? Det vil jeg gjerne se eksempler på. Bmw 3 serie har også hatt problemer med forstilling, og Mercedes ruster bare den kommer i kontakt med luft. Fins det noen bil som har mer feil enn Mercedes Vito? Bremser svikter, motor mister effekt, motor stopper midt på motorveiene osv. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) (...)Mercedes ruster bare den kommer i kontakt med luft. Fins det noen bil som har mer feil enn Mercedes Vito? Bremser svikter, motor mister effekt, motor stopper midt på motorveiene osv. Hehe, selv synes jeg denne diskusjonen er rimelig søkt, da det hele koker ned til et spørsmål om smak og preferanser. Men i ærlighetens navn prater vi ikke om flere år gamle E-klasser, eller Vitoer for den saks skyld, gjør vi? Driftssikkerheten og rustbeskyttelsen på nye Mercedes C- og E-klasser er på høyde med BMW og Audi hva jeg har lest og hørt. EDIT: Apropos rust... Rustproblemene på E-klassen er riktignok fikset (angivelig), men nå er det tydeligvis A-klassen som sliter... Overraskende! http://blogg.aftonbladet.se/19401/perma/858422 Endret 18. juni 2008 av Swe Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå kjenner ikke jeg så mye til Mrs. Hattrem, men jeg tror nok uansett hun har mer peiling på slike tester enn vanlige folk i gata, og vertfall meg. Om det finnes personer som er mer kvalifisert enn henne er det sikkert ikke tvil om, men det blir for dumt å skylle på testeren så fort favorittmerket ikke når helt opp. Nå må du kutte ut, hva? Du kan ikke uttale deg om Hattrems tester hvis du ikke kjenner til henne. Det har ikke noe med "favorittmerket" å gjøre - jeg har ikke noe utpreget favorittmerke. Er akkurat det jeg skrev også mister... hvis du åpner øynene litt.. Altså at jeg IKKE kjenner til mrs. Hattrem og hennes egenskaper. Mulig hun er helt borte når det gjelder det hun holder på med... (uten at jeg vet det) Uansett... liker BMW best uansett jeg så.... det er samme for meg hvem som hadde vunnet eller ikke. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå kjenner ikke jeg så mye til Mrs. Hattrem, men jeg tror nok uansett hun har mer peiling på slike tester enn vanlige folk i gata, og vertfall meg. Om det finnes personer som er mer kvalifisert enn henne er det sikkert ikke tvil om, men det blir for dumt å skylle på testeren så fort favorittmerket ikke når helt opp. Nå må du kutte ut, hva? Du kan ikke uttale deg om Hattrems tester hvis du ikke kjenner til henne. Det har ikke noe med "favorittmerket" å gjøre - jeg har ikke noe utpreget favorittmerke. Er akkurat det jeg skrev også mister... hvis du åpner øynene litt.. Altså at jeg IKKE kjenner til mrs. Hattrem og hennes egenskaper. Mulig hun er helt borte når det gjelder det hun holder på med... (uten at jeg vet det) Uansett... liker BMW best uansett jeg så.... det er samme for meg hvem som hadde vunnet eller ikke. Øynene mine er åpne de, og jeg leser vitterlig at du skriver at det "å skylde på en tester blir for dumt". Hvis du som du skriver ikke vet hva slags tester vedkommende skriver, hold deg for god til å si at det blir for dumt "å skylde på" nevnte tester. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå kjenner ikke jeg så mye til Mrs. Hattrem, men jeg tror nok uansett hun har mer peiling på slike tester enn vanlige folk i gata, og vertfall meg. Om det finnes personer som er mer kvalifisert enn henne er det sikkert ikke tvil om, men det blir for dumt å skylle på testeren så fort favorittmerket ikke når helt opp. Nå må du kutte ut, hva? Du kan ikke uttale deg om Hattrems tester hvis du ikke kjenner til henne. Det har ikke noe med "favorittmerket" å gjøre - jeg har ikke noe utpreget favorittmerke. Er akkurat det jeg skrev også mister... hvis du åpner øynene litt.. Altså at jeg IKKE kjenner til mrs. Hattrem og hennes egenskaper. Mulig hun er helt borte når det gjelder det hun holder på med... (uten at jeg vet det) Uansett... liker BMW best uansett jeg så.... det er samme for meg hvem som hadde vunnet eller ikke. Øynene mine er åpne de, og jeg leser vitterlig at du skriver at det "å skylde på en tester blir for dumt". Hvis du som du skriver ikke vet hva slags tester vedkommende skriver, hold deg for god til å si at det blir for dumt "å skylde på" nevnte tester. Jeg stoler vertfall mer på mrs. Hattrem enn folk her inne... Ikke forde det ikke finnes dyktige mennesker her inne... men forde hun har den stillingen hun har. Man har liksom ingen CV i profilen sin her inne. Att det finnes noen som er dyktigere enn henne tviler jeg ikke på... men hun kan umulig være helt noldus. Er vel en grunn til at hun har jobben ikke sant? Finnes forskjeller på tannleger/advokater/bilmekanikere etc. også... Noen er dyktige og andre er sån midt på treet. Uansett så er en "midt på treet"-utdannet bilmekaniker like flink eller flinkere enn de FLESTE (ikke alle) her inne. Gratulerer Audi med seieren. Audi er en flott bil, men jeg personlig faller uansett for BMW. Mercedes liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg stoler vertfall mer på mrs. Hattrem enn folk her inne...Ikke forde det ikke finnes dyktige mennesker her inne... men forde hun har den stillingen hun har. Man har liksom ingen CV i profilen sin her inne. Att det finnes noen som er dyktigere enn henne tviler jeg ikke på... men hun kan umulig være helt noldus. Er vel en grunn til at hun har jobben ikke sant? Finnes forskjeller på tannleger/advokater/bilmekanikere etc. også... Noen er dyktige og andre er sån midt på treet. Uansett så er en "midt på treet"-utdannet bilmekaniker like flink eller flinkere enn de FLESTE (ikke alle) her inne. Du skriver jo at du ikke kjenner til hennes tester, hvordan kan du da påstå noe som helst rundt hennes tester? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg stoler vertfall mer på mrs. Hattrem enn folk her inne...Ikke forde det ikke finnes dyktige mennesker her inne... men forde hun har den stillingen hun har. Man har liksom ingen CV i profilen sin her inne. Att det finnes noen som er dyktigere enn henne tviler jeg ikke på... men hun kan umulig være helt noldus. Er vel en grunn til at hun har jobben ikke sant? Finnes forskjeller på tannleger/advokater/bilmekanikere etc. også... Noen er dyktige og andre er sån midt på treet. Uansett så er en "midt på treet"-utdannet bilmekaniker like flink eller flinkere enn de FLESTE (ikke alle) her inne. Du skriver jo at du ikke kjenner til hennes tester, hvordan kan du da påstå noe som helst rundt hennes tester? Næmmen hellæ måne.... Forde jeg jeg tviler på at dinside ansetter/bruker en totalt udugelig person til dette. Men hvis så er tillfelle, så får man bare ta testen på nytt da... samma for meg... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg stoler vertfall mer på mrs. Hattrem enn folk her inne...Ikke forde det ikke finnes dyktige mennesker her inne... men forde hun har den stillingen hun har. Man har liksom ingen CV i profilen sin her inne. Att det finnes noen som er dyktigere enn henne tviler jeg ikke på... men hun kan umulig være helt noldus. Er vel en grunn til at hun har jobben ikke sant? Finnes forskjeller på tannleger/advokater/bilmekanikere etc. også... Noen er dyktige og andre er sån midt på treet. Uansett så er en "midt på treet"-utdannet bilmekaniker like flink eller flinkere enn de FLESTE (ikke alle) her inne. Du skriver jo at du ikke kjenner til hennes tester, hvordan kan du da påstå noe som helst rundt hennes tester? Næmmen hellæ måne.... Forde jeg jeg tviler på at dinside ansetter/bruker en totalt udugelig person til dette. Men hvis så er tillfelle, så får man bare ta testen på nytt da... samma for meg... Kanskje du skal faktisk lese/se noen av testene hennes før du uttaler deg? Kanskje gjøre deg opp en personlig mening FØR du påstår at min er feil? Samme regla om og om igjen med deg, du hiver ut udokumenterte påstander, klarer ikke å argumentere for de, men forsvarer deg med "samme for meg" "min mening" osv. I dette tilfellet viser du jo helt klart at du ikke har noen egen mening å skjule deg bak. Ta deg sammen. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg stoler vertfall mer på mrs. Hattrem enn folk her inne...Ikke forde det ikke finnes dyktige mennesker her inne... men forde hun har den stillingen hun har. Man har liksom ingen CV i profilen sin her inne. Att det finnes noen som er dyktigere enn henne tviler jeg ikke på... men hun kan umulig være helt noldus. Er vel en grunn til at hun har jobben ikke sant? Finnes forskjeller på tannleger/advokater/bilmekanikere etc. også... Noen er dyktige og andre er sån midt på treet. Uansett så er en "midt på treet"-utdannet bilmekaniker like flink eller flinkere enn de FLESTE (ikke alle) her inne. Du skriver jo at du ikke kjenner til hennes tester, hvordan kan du da påstå noe som helst rundt hennes tester? Næmmen hellæ måne.... Forde jeg jeg tviler på at dinside ansetter/bruker en totalt udugelig person til dette. Men hvis så er tillfelle, så får man bare ta testen på nytt da... samma for meg... Kanskje du skal faktisk lese/se noen av testene hennes før du uttaler deg? Kanskje gjøre deg opp en personlig mening FØR du påstår at min er feil? Samme regla om og om igjen med deg, du hiver ut udokumenterte påstander, klarer ikke å argumentere for de, men forsvarer deg med "samme for meg" "min mening" osv. I dette tilfellet viser du jo helt klart at du ikke har noen egen mening å skjule deg bak. Ta deg sammen. Har jeg sagt at din mening er feil noe sted? Du kan vel mene akkurat det du vil for min del... Trenger ikke å argumentere for alle meningene min Mr. Sluquet. Det er DU som sier at alt trenger en argumentasjon fra min side. Argumentet mitt var at jeg stoler på at dinside "ansetter" et duganes menneske til denne jobben. Skulle dem trekke seieren til Audi og gi den til en annen så gratulerer jeg igjen vinneren. Håper bare det blir BMW da Selv om det er det samme. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Har jeg sagt at din mening er feil noe sted? Du kan vel mene akkurat det du vil for min del... Trenger ikke å argumentere for alle meningene min Mr. Sluquet. Det er DU som sier at alt trenger en argumentasjon fra min side. Argumentet mitt var at jeg stoler på at dinside "ansetter" et duganes menneske til denne jobben. Skulle dem trekke seieren til Audi og gi den til en annen så gratulerer jeg igjen vinneren. Håper bare det blir BMW da Selv om det er det samme. Det skinner rimelig greit igjennom hva du mener om at jeg ikke tar Hattrems tester for god fisk, ja. Hele poenget her, kjære deg, er at det er ikke noen MENING du skal argumentere for, fordi du ikke har sett/lest testene, og derfor ikke har noe grunnlag å ha en mening for. Du snakker i midlertid ut om hvor mye mer lit du legger til disse testene enn andre ting, noe jeg synes er helt bak mål da du gjentatte ganger har fått frem at du ikke har sett/lest testene det er snakk om! Endret 18. juni 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har jeg sagt at din mening er feil noe sted? Du kan vel mene akkurat det du vil for min del... Trenger ikke å argumentere for alle meningene min Mr. Sluquet. Det er DU som sier at alt trenger en argumentasjon fra min side. Argumentet mitt var at jeg stoler på at dinside "ansetter" et duganes menneske til denne jobben. Skulle dem trekke seieren til Audi og gi den til en annen så gratulerer jeg igjen vinneren. Håper bare det blir BMW da Selv om det er det samme. Det skinner rimelig greit igjennom hva du mener om at jeg ikke tar Hattrems tester for god fisk, ja. Hele poenget her, kjære deg, er at det er ikke noen MENING du skal argumentere for, fordi du ikke har sett/lest testene, og derfor ikke har noe grunnlag å ha en mening for. Du snakker i midlertid ut om hvor mye mer lit du legger til disse testene enn andre ting, noe jeg synes er helt bak mål da du gjentatte ganger har fått frem at du ikke har sett/lest testene det er snakk om! "Rimelig greit" er vel ikke akkurat nok til å si at jeg faktisk kritiserer din mening? Noe jeg faktisk ikke gjorde. Noe som gjorde deg litt smågretten og startet hele greia.... Jeg kan vel ha en mening om alt fra skillpaddesex til atomubåter jeg.. uten at jeg bør bevise overfor deg at jeg har lest noe om det. Er det du som bestemmer hva som skal sies og hvordan ting skal være her inne? Jeg har helt siden begynnelsen sagt at jeg ikke vet noe om Mrs Hatrem, men det forandrer ikke den saken att Audi faktisk vant. Hvis det viser seg at hun mister jobben eller annet grunnet laber måte å drive slike tester på, så er jo saken en annen. Alt jeg har sagt er at jeg gratulerer vinneren med seieren, uansett om det er Trønder-Martin eller Gummitarzan som har gjort testene. Du har rett Sluquet... jeg tviler ikke på at du er en meeeget dyktig bilkyndig person og kan vurdere andre menneskers evne til å utføre jobben sin, men meninger kan man ha om absolutt alt, uansett hva man egentlig vet om saken. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 "Rimelig greit" er vel ikke akkurat nok til å si at jeg faktisk kritiserer din mening? Noe jeg faktisk ikke gjorde. Noe som gjorde deg litt smågretten og startet hele greia.... Jeg kan vel ha en mening om alt fra skillpaddesex til atomubåter jeg.. uten at jeg bør bevise overfor deg at jeg har lest noe om det. Er det du som bestemmer hva som skal sies og hvordan ting skal være her inne? Jeg har helt siden begynnelsen sagt at jeg ikke vet noe om Mrs Hatrem, men det forandrer ikke den saken att Audi faktisk vant. Hvis det viser seg at hun mister jobben eller annet grunnet laber måte å drive slike tester på, så er jo saken en annen. Alt jeg har sagt er at jeg gratulerer vinneren med seieren, uansett om det er Trønder-Martin eller Gummitarzan som har gjort testene. Du har rett Sluquet... jeg tviler ikke på at du er en meeeget dyktig bilkyndig person og kan vurdere andre menneskers evne til å utføre jobben sin, men meninger kan man ha om absolutt alt, uansett hva man egentlig vet om saken. Jeg er på ingen måte sur eller gretten, jeg er bare lei av dine helt udokumenterte påstånder og meninger uten grunnlag som du ofte kommer med. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 "Rimelig greit" er vel ikke akkurat nok til å si at jeg faktisk kritiserer din mening? Noe jeg faktisk ikke gjorde. Noe som gjorde deg litt smågretten og startet hele greia.... Jeg kan vel ha en mening om alt fra skillpaddesex til atomubåter jeg.. uten at jeg bør bevise overfor deg at jeg har lest noe om det. Er det du som bestemmer hva som skal sies og hvordan ting skal være her inne? Jeg har helt siden begynnelsen sagt at jeg ikke vet noe om Mrs Hatrem, men det forandrer ikke den saken att Audi faktisk vant. Hvis det viser seg at hun mister jobben eller annet grunnet laber måte å drive slike tester på, så er jo saken en annen. Alt jeg har sagt er at jeg gratulerer vinneren med seieren, uansett om det er Trønder-Martin eller Gummitarzan som har gjort testene. Du har rett Sluquet... jeg tviler ikke på at du er en meeeget dyktig bilkyndig person og kan vurdere andre menneskers evne til å utføre jobben sin, men meninger kan man ha om absolutt alt, uansett hva man egentlig vet om saken. Jeg er på ingen måte sur eller gretten, jeg er bare lei av dine helt udokumenterte påstånder og meninger uten grunnlag som du ofte kommer med. Har ikke kommet med noen påstander jeg Sluquet. Bare meninger. I ditt øyemed kommer jeg sikkert med mye rart ser det ut til... Rart at ingen andre henger seg opp i alt jeg skriver egentlig.... Men men... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du skjønner virkelig ikke hva jeg mener du? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du skjønner virkelig ikke hva jeg mener du? Skjønner veldig godt hva du mener Sluquet... Du mener at jeg må ha argumenter for mine meninger. Noe du sier jeg skjelden/aldri har. Men JEG mener at "meninger" kan man ha om alt uten at man faktisk vet noe spesielt om det man skal mene noe om. Hvis noen spør om min mening angående bilinnport (som jeg vet veldig lite om) så sier jeg min mening om bilinnport. Men hvis noen spør meg om hvordan man importerer en bil, så er saken en annen. Jeg har skjønt deg hele tiden jeg... det er du som ikke skjønner betydningen av ordet "mening". Lenke til kommentar
vikenes10 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå er det jo heller ikke Hanne Hattrem som har utført denne testen i VG heller. Det er NAF..... Lenke til kommentar
sjursen802 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 ok, dette temaet her har jeg kranglet med mangen folk om å jeg seier i gjen.... Audi kan ikkje måle seg med benz og bmw audi har den ''billig'' bil tingen over seg..... bmw er en drøm å kjøre samme med mb mn audi blir et mareritt i forhold Lenke til kommentar
Onkel_D-cup Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 ok, dette temaet her har jeg kranglet med mangen folk om å jeg seier i gjen.... Audi kan ikkje måle seg med benz og bmwaudi har den ''billig'' bil tingen over seg..... bmw er en drøm å kjøre samme med mb mn audi blir et mareritt i forhold Slike barnslige og grunnløse påstander kan det ikke komme annet enn krangel ut av. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 ok, dette temaet her har jeg kranglet med mangen folk om å jeg seier i gjen.... Audi kan ikkje måle seg med benz og bmwaudi har den ''billig'' bil tingen over seg..... bmw er en drøm å kjøre samme med mb mn audi blir et mareritt i forhold Det hadde vært artig om du kunne redegjøre for påstandene dine. Lenke til kommentar
sjursen802 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 ok, dette temaet her har jeg kranglet med mangen folk om å jeg seier i gjen.... Audi kan ikkje måle seg med benz og bmwaudi har den ''billig'' bil tingen over seg..... bmw er en drøm å kjøre samme med mb mn audi blir et mareritt i forhold Slike barnslige og grunnløse påstander kan det ikke komme annet enn krangel ut av. du liker Audi verfall tydlig ok, dette temaet her har jeg kranglet med mangen folk om å jeg seier i gjen.... Audi kan ikkje måle seg med benz og bmwaudi har den ''billig'' bil tingen over seg..... bmw er en drøm å kjøre samme med mb mn audi blir et mareritt i forhold Det hadde vært artig om du kunne redegjøre for påstandene dine. veit ikkje heilt om eg tåååååra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå