Hitman2k Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Hei folkens Har akuratt kjøpt meg ny mobil. En samsung 1780. Har aldri vært borti en mob med windows før så dette her er ganske nytt for meg. Det som er probe mitt nå er at jeg gikk inn på msn på den. Så plusslig fikk jeg alle msn kontaktene mine inn på telefon lista mi. Hvordan fjerner jeg det ?. Jeg har også et annet spørsmål her. Når jeg gikk inn på msn, så fikk selve msnen. Med bilde og e-post greine på hovedskjermen (der kl er osv.) Hvordan fjerner jeg det ? Når man skal legge til kontakter . Er det sånn at man ikke får lagt inn på selve telefonen. For når jeg skal legge til et nytt nr så får jeg tre valg enten legge inn i outlock e-post greine,sim korte eller i windows live. Jeg har lagt inn alle på windows live etter at sim korte er fult. Men for vær gang jeg skal legge inn nr på windows live der så får jeg spørsmål også om jeg vill lagere det på msn lista mi. Så trykker jeg nei. Så kobler den seg opp på nett ser det ut som. Og det får jeg ikke fjerna. Vill det da si at jeg må være kobla på nett for hvergang jeg skal legge til en ny kontakt der ? for jeg får opp 2 sånne 3g bilder og det pleier og kun være et på skjermen . Og på den ene står det tilkoblet tråløsbeh ? er den inne på nett hele tia da ?. For hvis den er det blir vel telefon reininga mi dyr Takk for alle svar Mvh Hitman2k Endret 5. juni 2008 av Hitman2k Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hola! Dette med at MSN kontaktene legges automatisk i kontaktene er en bug. Det ligger en fix for dette ute på nettet. Som du selv sier, så er du nybegynner på Windows Mobile, så jeg skal være grei å linke deg til siden Gå inn her les litt igjennom, og last ned. Overfør til telefonen din, og installer fra Fil Utforskeren på mobilen. For å fjerne MSN greiene på Today-Screen, går du inn på "Innstillinger-->I Dag-->Elementer--> Og kryss av Windows Live. For å legge til ny kontakter i telefonminnet, så må de lagres som Outlook-kontakt. Det at det står at den er koblet til trådløs eller WiFi, som det heter, så betaler du 0kr for å være tilkoblet. Det er gratis så lenge du er i en trådløs sone. Men det kan være en idé å koble seg av når du ikke er på nett slik at batteriet ikke tømmes unødig fort. For å gjøre det så går du inn på "Comm Manager", eller hva det nå heter, og slår den av. Har du flere spørsmål, så er det bare å spørre Endret 6. juni 2008 av Steffen_moss Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hola! Dette med at MSN kontaktene legges automatisk i kontaktene er en bug. Det ligger en fix for dette ute på nettet. Som du selv sier, så er du nybegynner på Windows Mobile, så jeg skal være grei å linke deg til siden Gå inn her les litt igjennom, og last ned. Overfør til telefonen din, og installer fra Fil Utforskeren på mobilen. For å fjerne MSN greiene på Today-Screen, går du inn på "Innstillinger-->I Dag-->Elementer--> Og kryss av Windows Live. For å legge til ny kontakter i telefonminnet, så må de lagres som Outlook-kontakt. Det at det står at den er koblet til trådløs eller WiFi, som det heter, så betaler du 0kr for å være tilkoblet. Det er gratis så lenge du er i en trådløs sone. Men det kan være en idé å koble seg av når du ikke er på nett slik at batteriet ikke tømmes unødig fort. For å gjøre det så går du inn på "Comm Manager", eller hva det nå heter, og slår den av. Har du flere spørsmål, så er det bare å spørre ÅÅ tusen takk mister. Du er en engel hehe. fant ut hvordan jeg fjerna msn greine fra skjermen. Men skal prøve og få fjerna msn lista fra telefon boka med den linken du ga meg. takk takk. ha en fin dag videre . Endret 6. juni 2008 av Hitman2k Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Prøvde og innstallere det nå. Lasta ned fra den siden du sa. Og la zip fila inn på en mappe som het arbeid. Vet ikke om det er riktig lagt inn ? Men værtfall jeg kom til at det begynte og installere seg. Så fikk jeg opp en meling om at det (kunne ikke installere.programet eller instillingen kan ikke installeres,fordi det/den ikke har tilstrekkelige rettigheter til system. ) Er det for at jeg ikke har installert di gammle versionene eller hvordan er det ? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hmm.. Merkelig.. Jeg vet ikke hva problemet kan være. Gå inn igjen på siden der du lastet det ned, og les litt om hva folk har skrevet. Godt mulig det er flere som har det samme problemet. Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Er det sånn at jeg må ta og avinnstallere den windows liven jeg har på telefonen også innstallere den som er på siden du ga meg ?? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det er ikke mulig å avinstallere programmer som kom med Windows Mobile, siden disse er låst til ROM'en. Men last ned den versjonen fra nettsiden jeg oppga og prøv. Er mulig den overskriver den gamle, ellers må du nok leve med to Live Messengers på telefonen. En ting du kan gjøre er å gå inn på Filbehandleren, inn på "Windows" mappen, skrolle ned til "Start Meny"--> "Programmer" og slett "Messenger.ink". Dette er snarveisfilen til Messenger. Sletter du denne, så vil ikke Messenger vises i Program-mappen. Dette kan rettes opp igjen senere hvis du vil ha den tilbake igjen. Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Det er ikke mulig å avinstallere programmer som kom med Windows Mobile, siden disse er låst til ROM'en. Men last ned den versjonen fra nettsiden jeg oppga og prøv. Er mulig den overskriver den gamle, ellers må du nok leve med to Live Messengers på telefonen. En ting du kan gjøre er å gå inn på Filbehandleren, inn på "Windows" mappen, skrolle ned til "Start Meny"--> "Programmer" og slett "Messenger.ink". Dette er snarveisfilen til Messenger. Sletter du denne, så vil ikke Messenger vises i Program-mappen. Dette kan rettes opp igjen senere hvis du vil ha den tilbake igjen. Jeg prøvde og innstallere det igen på nytt Og nå plusslig fungerte det. Men nå kom det opp et annet problem her da. Når jeg skal gå inn på windows liven. Så får jeg opp følgenede meling: Windows live kan ikke opprette en internett tilkobling. Kontroller internett-innstillingene, og kontroller at du har tilgang til datatjenester i henhold til avtalen. Hvis du trenger hjelp,kontakter du leverandøren av mobiltjenesten. Har du noe peil her hvordan jeg fikser det ? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hmm.. Har fått en lignende melding mange ganger før. Løsningen da er å stå der det er bedre dekning. Er du tilkoblet WiFi, skal ikke dette problemet forekomme. Men sånn ellers vet jeg ikke hva problemet kan være. Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hmm.. Har fått en lignende melding mange ganger før. Løsningen da er å stå der det er bedre dekning. Er du tilkoblet WiFi, skal ikke dette problemet forekomme. Men sånn ellers vet jeg ikke hva problemet kan være. Jeg har prøvd og koble meg på WiFi men den vill ikke koble seg på. Har tråløst nett her hjemme men finner ikke nette her. Du vet ikke om noe jeg kan gjøre inne på innstillinger eller noe, for og få fikset det ? Takk for hjelpen foresten Endret 26. juni 2008 av Hitman2k Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hei igjen! Beklager for sent svar. Én ting du kan prøve med mindre du allerede har gjort det er å gå inn på nettverksinnstillingene, og skru opp styrken på det trådløse nettet. Gå inn på "Innstillinger-->Nettverk-->Wifi" (Tror jeg), og dra "tingen" bort til "best dekning". Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Har prøvd alt dette nå. Får forsatt ikke koblet meg på nette. Rare greir. Men går det ikke han og tilbake stille alle innstillinger på telefon eller noe sånt ? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har prøvd alt dette nå. Får forsatt ikke koblet meg på nette. Rare greir. Men går det ikke han og tilbake stille alle innstillinger på telefon eller noe sånt ? Joda, det går fint det. Gå inn på "Innstillinger"--> "System"--> og trykk på den søppelbøtten. Da vil alle innstillinger og slikt bli tilbakestilt til "fabrikkinnstillinger". Bilder og musikk blir ikke slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå