Gå til innhold

Gigabyte GA-7VAXP's "Top performance" my ass

Anbefalte innlegg

Her punger eg ut for å få tak i det nye og flotte hk til gigabyte, og ivrer spesielt etter å teste "top performance" i biosen.

Så inn i bios det bar, og på med "TP" og restart maskina. Men akk, før windows XP i heile tatt loader, så kræsjer pcn :evil: Andre som har hatt samme problemet? Kan det vere fordi eg har en XP2000+ Palomino, som er blokka for overklokking? TP øker jo fsb med 2 mhz ++.

Hyggelig om eg kunne fått en løsning på dette problemet :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Her punger eg ut for å få tak i det nye og flotte hk til gigabyte, og ivrer spesielt etter å teste "top performance" i biosen.

Så inn i bios det bar, og på med "TP" og restart maskina. Men akk, før windows XP i heile tatt loader, så kræsjer pcn  :evil:  Andre som har hatt samme problemet? Kan det vere fordi eg har en XP2000+ Palomino, som er blokka for overklokking? TP øker jo fsb med 2 mhz ++.

Hyggelig om eg kunne fått en løsning på dette problemet  :shrug:

Jeg har GA-7VAX som er lillebroren. Har du oppdatert biosen? det kan være nyttig, dessuten trykk ctrl-F1 når du er inne i bios og se den ekstra menyen som kommer opp. Problemet er at det ikke er pci/agp lock :( ellers tror jeg GA7VAXP er et bra kort! Pass på å kjøpe minne med 333 MHz bus den er visstnok bedre enn 400MHz bus til de fleste ting. Men da må du vel oppgradere CPU også...

AMDturbo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...