Bjornivar Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Endret 4. juni 2008 av Bjornivar Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg var en av de som måtte se... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 jeg var en av de som måtte se... Du er ikke alene Mick ;D Lenke til kommentar
Alex_TempoCorvette Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Test Jeg hater mange farger Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Avatartest EDIT: Funket ikke Endret 5. juni 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Ny avatartest med nytt bilde EDIT: Funker fremdeles ikke. Får ikke til å skifte avatar Endret 5. juni 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ny avatartest med nytt bilde EDIT: Funker fremdeles ikke. Får ikke til å skifte avatar ' du må fjerne den gamle først.. så må du trykke på "lagre avatar" eller noe sånt..tro jrg..mulig det var en an side... Btw: test Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Ny avatartest med nytt bilde EDIT: Funker fremdeles ikke. Får ikke til å skifte avatar ' du må fjerne den gamle først.. så må du trykke på "lagre avatar" eller noe sånt..tro jrg..mulig det var en an side... Btw: test Hvordan? Jeg trykker på "fjern avatar", så browser jeg et nytt bilde. Deretter trykker jeg på "oppdater avatar", men jeg har fremdeles den samme avataren når jeg legger inn en ny post (selv om den nye avataren vises der jeg skifter avatar). Noen tips? Teste teste forkjellige funksjoner Endret 5. juni 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 "please insert word" Lenke til kommentar
decophly Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Kom og syng en sang. Leke gjør vi dagen lang. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 skal vi se her... funker dette da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg