Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å komme..


DMN

Anbefalte innlegg

Så.. Jeg har et ganske flaut problem når det gjelder seksualitet, jeg har problemer med å komme under samleiet. Jeg er da en gutt, og har faktisk aldri hørt om noe lignende. Vi har vært sammen en stund og hun er den eneste i mine øyne, og jeg blir kåt på et blunk av hun.

Viss jeg masturberer etter hun kan jeg selv styre når jeg vil komme, så og si. Og da kommer jeg helt uten problem. Hun er min første, og hun kommer alltid når vi har sex. Men det er så ille at jeg må fake en orgasme før vi slutter...

 

Er seriøs desperat og trenger hjelp :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nesten snakke med dama di om dette her tror jeg

 

Nå vet ikke jeg hva dere gjør av stillinger osv, men går sikkert ann å prøve noen andre?

Jeg for min del merker at jeg har lett for å komme fortere når det er jeg som "styrer" under sexen, kan hende dette er tingen for deg å prøve også?

Lenke til kommentar

vet ikke jeg.. har prøvd de fleste stillinger for å si det sånn..

 

Tror heller jeg skal slutte å runke, er kanskje en stygg uvane det viss du har dame! Og logisk nok så burde jeg jo komme lettere viss jeg ikke runker så og si hver dag?

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du er ikke alene, har også dette problemet, ganske irriterende egentlig.

jeg er omskjert men vet ikke om det har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest anononymsexDrive

Er jo et kjempe luksus problem dette... Er bare å ta seg en pause i økta, legge seg nedpå litt.. Og så fortsette igjen, kommer til slut..

 

Viss dama ikke orker mere så ta kontroll selv

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...