Gå til innhold

Hvordan få et bluetooth-headset til å fungere med PS3 og CoD4?

Konnis

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et bluetooth-headset. En Sony Ericsson HBH-65, faktisk. Sånn ser den ut:

sonyericsson_hbh-65.jpg

Jeg lurer ikke på hvordan jeg kobler den til PS3'en, for det gjorde jeg i stad. Jeg lurer på hvordan man snakker med den i spillet? Hvilken knapp skal trykkes inn osv? (jeg har ikke peiling)

Og det bør virke, en ekspeditør på Spaceworld mente ihvertfall det.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har et bluetooth-headset. En Sony Ericsson HBH-65, faktisk. Sånn ser den ut:

sonyericsson_hbh-65.jpg

Jeg lurer ikke på hvordan jeg kobler den til PS3'en, for det gjorde jeg i stad. Jeg lurer på hvordan man snakker med den i spillet? Hvilken knapp skal trykkes inn osv? (jeg har ikke peiling)

Og det bør virke, en ekspeditør på Spaceworld mente ihvertfall det.

Når du får koblet den til PS3 kan du sjekke om HS virker i samme meny.. Skal du bruke det på CoD er det bare og starte spillet, gå online og begynne og snakke.. Trenger ikke holde inne noen knapper.

Lenke til kommentar

Så man skal bare snakke? Er det en sensor i greia som holder headsetet avslått (ikke aktivt) så lenge det ikke er over et visst antall dB?

Og takk for svar :)

EDIT: Fikk det til, men synes mikrofonen er veldig følsom. Er det noe annet jeg kan gjøre med det, enn å justere på de trinnene til mikrofonen i menyen på PS3'en? Syns ikke det ble noen forskjell mellom trinn 1 og trinn 5 engang :p

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...