Konnis Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Hei. Jeg har et bluetooth-headset. En Sony Ericsson HBH-65, faktisk. Sånn ser den ut: Jeg lurer ikke på hvordan jeg kobler den til PS3'en, for det gjorde jeg i stad. Jeg lurer på hvordan man snakker med den i spillet? Hvilken knapp skal trykkes inn osv? (jeg har ikke peiling) Og det bør virke, en ekspeditør på Spaceworld mente ihvertfall det. Endret 4. juni 2008 av Konnis Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei. Jeg har et bluetooth-headset. En Sony Ericsson HBH-65, faktisk. Sånn ser den ut: Jeg lurer ikke på hvordan jeg kobler den til PS3'en, for det gjorde jeg i stad. Jeg lurer på hvordan man snakker med den i spillet? Hvilken knapp skal trykkes inn osv? (jeg har ikke peiling) Og det bør virke, en ekspeditør på Spaceworld mente ihvertfall det. Når du får koblet den til PS3 kan du sjekke om HS virker i samme meny.. Skal du bruke det på CoD er det bare og starte spillet, gå online og begynne og snakke.. Trenger ikke holde inne noen knapper. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Så man skal bare snakke? Er det en sensor i greia som holder headsetet avslått (ikke aktivt) så lenge det ikke er over et visst antall dB? Og takk for svar EDIT: Fikk det til, men synes mikrofonen er veldig følsom. Er det noe annet jeg kan gjøre med det, enn å justere på de trinnene til mikrofonen i menyen på PS3'en? Syns ikke det ble noen forskjell mellom trinn 1 og trinn 5 engang Endret 5. juni 2008 av Konnis Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nei det er nok ikke noen andre innstillinger man kan justere enn de som er i PS3 menyen.. Mulig det finnes enkelte BT HS man har denne muligheten på uten at jeg skal si det for sikkert... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Takker for svar. Fikk det til å funke Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 Men hvor lenge kan man bruke headsetet før man må lade det? Slik det er nå, varer det i maks 2 timer. Det kan da umulig være helt riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå