kim21 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 http://cod4boards.com/news-announcements/1...atch-1-6-a.html Enjoy Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Holder på å laste ned nå.. Gleder meg til å prøve de nye mappene, og ikke minst CoD4 på ny PC-en. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nice, de kom gratis til PC ja. Da er det bare å smøre seg med en tube tolmodighet å vente på skattepengene, så jeg får en maskin jeg kan spille på igjen Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 ''Setup has detected that you have a digitally distributed version of Call of Duty® 4 - Modern Warfare installed. Please refer to original vendor for a patch compatible with your version of the game'', kommer det opp når jeg skal installere patchen...Er det fordi jeg kjøpt CoD 4 gjennom steam? betyr det at jeg ikke får spilt på go'servern Backlot Hardcor? Lenke til kommentar
CalleKanin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) vilke patcher er jeg nøtt til å instalere? alle sammen ? Endret 8. juni 2008 av CalleKanin Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Genial patch. Har lenge ønsket å ha en søk for kun hardcore. Og chinatown er fantastisk, mangler bare thompson og kar... (er 99% carentan, så vist du spilte cod2 kan du det) Skogkarte var litt forvirrende, men nå er det flott. Trenger ikke bli eid av snipere. Alle de nye kartene fungerer flott til s&d (som jeg kun spller i hardcore) vilke patcher er jeg nøtt til å instalere? alle sammen ? Vist du installerer full 1.6 patch, trenger du ikke de andre. (den på 289 mb) Endret 8. juni 2008 av alleibruk Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Endelig får man filtrert ut alle de horrible hc-serverne ja. Likte Broadcast og Chinatown veldig godt, håper de blir adda på maplist på cb. Creek virka litt mer som Overgrown, veldig fet map, men ingen kommer til å spille den i match. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Broadcast er jo ganske uoversiktelig, men artig å være litt rambo på det mappet.. Kom opp bak "fiendens linjer" og fikk en 8 kill streak med kniv Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 http://cod4boards.com/news-announcements/1...atch-1-6-a.html Enjoy Er det noe spess man trenger for å få denne versjonen? Eller er den gratis å bare laste ned i vei? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Broadcast er jo ganske uoversiktelig, men artig å være litt rambo på det mappet.. Kom opp bak "fiendens linjer" og fikk en 8 kill streak med kniv najs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå