Gå til innhold

Erfaring med Fujifilm FinePix Z20fd?

Anbefalte innlegg

Hei.

Som eit lettare alternativ til speilrefleksutstyret mitt, leitar eg etter eit lite lommekamera. Hadde eit Canon-kamera for mange år sidan, var svært nøgd med det, men tenkte kanskje at eg skulle prøve ein annan type. Falt litt for dette.

Nokon som har vore borti det, eller har forslag til andre snedne kompaktkamera som ikkje er for dyre? Makspris ca. 2000 kr. Studentlivet er hardt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som objektivet er bygget inn i kamerahuset på en slik måte at det ikke går ut av huset når man slår på kameraet og zoomer. Det er en fordel mtp. hvor solid det er, men en klar ulempe mtp. bildekvalitet.

Du kan kikke på Ixus-modellene også. Ixus 75 får du langt rimeligere enn 2000 for tiden.

Lenke til kommentar

Som Alternativ til Speil Reflex så nytter ikke det.

Ville nok kanskje sett på z100 serien til Fujifilm i stede, hvis du er opp tatt av Bilde kvalitet.

Får du tak i f.eks Z5 så er det også et fantastisk kamra som tar bilder med høyde med G9 til Cannon.

Også har du det fantastiske F30/f31 som du må på Ebay å skaffe. Kjøpte mitt i fjor for 1400 kr. Og nå ligger det på 3000 kr Brukt/nytt.

På gode forhold så tar det vell så bra bilder som Nikon D80.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...