meg222 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Jeg bare lurer på en liten ting.. Jeg har en pc(et par år gammel) som har skjermkortet geforce 6800gs, noe sånt. Jeg syntes PC-en bråket sånn så jeg skjekket hva da var. Viften på skjermkortet bråker veldig mye og det gjør den hele tiden. Er dette normalt? Kan jeg bytte vifte eller bytte hele kortet. Det er kanskje et teit spørsmål, men håper noen svarer:) Endret 4. juni 2008 av meg222 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du kan kjøpe en mer stillegående vifte ja. For eksempel denne. Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvis jeg ikke tar feil, så medfører det tap av garanti å bytte vifte på skjermkortet. Men når den er et par år gammel, så har det kansje ikke så mye å si. Lenke til kommentar
meg222 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Du kan kjøpe en mer stillegående vifte ja. For eksempel denne. Skal jeg bare feste den under kortet som den andre var? Jeg er ny med ting inni PC-en:) Hvis jeg ikke tar feil, så medfører det tap av garanti å bytte vifte på skjermkortet. Men når den er et par år gammel, så har det kansje ikke så mye å si. Den er vel 2-3 år eller noe sånt:) Lenke til kommentar
meg222 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 klarer vel resten. Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Det følger med monteringsanvisning. Jobben er gjort på 10 minutter. Ingen problem. Gå på denne siden og trykk på "How to install",så får du se hvor enkelt det er. Endret 4. juni 2008 av Morten K Lenke til kommentar
meg222 Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Ser lett ut. Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå